تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,319 بازدید
  • بدون نظر

ایجاد نمودار تغییرات قیمت محصولات

 

باسلام خدمت یکایک همراهان ایکس اسکریپت؛

 

ساخت نمودار تغییرات قیمت محصولات برای ووکامرس

 

ممکن است گاهی برخی از کاربران وبسایت های فروشگاهی بخواهند بدانند که یک محصول در زمان های مختلف چه قیمت هایی داشته است و با توجه به این آمارها برای خود برنامه ریزی ایجاد نمایند تا در زمان های مناسب خرید انجام دهند، این امکان یک مزیت مهم برای سایت های فروشگاهی محسوب میشود.

 

در این آموزش وردپرس به شما روش ایجاد نمودار تغییرات قیمت محصولات برای فروشگاه ووکامرس را آموزش خواهیم داد، با ما همراه باشید.

 

نمودار تغییرات قیمت محصولات برای ووکامرس

 

استفاده از نمودار تغییرات در مسائل مالی امری مهم و کاربردی در زمینه فروش محصولات می باشد.با استفاده از نمودار میتوانید اطلاعات بسیاری در محدوده ای بسیار کوچک و در زمانی بسیار کم به مخاطبان خود نمایش دهید.

 

اگر شما صاحب یک سایت فروشگاهی هستید حتما مسائل مالی و نمودارها شامل حال شما هم می شود، شما می توانید با استفاده از نمودارهای متناسب و مناسب رضایت مخاطبان و کاربران سایت خود را جلب کنید و یک وجهه خاص و حرفه ای به فروشگاه خود اضافه کنید.

 

همانطوری که خود میدانید قیمت محصولات فروشگاهی هیچوقت ثابت نیست و قیمت کالاها روزانه در حال تغییرات زیادی است،ممکن است که شما نیز مانند بسیاری از فروشگاه های آنلاین بخواهید گزارشی از تغییرات قیمت محصولات را به صورت نمودار در سایت خود نمایش دهید.

 

در ادامه میخواهم چگونگی افزودن این قابلیت را به شما آموزش می دهیم.

 

ایجاد نمودار تغییرات قیمت محصولات

 

افزودن نمودار تغییر قیمت محصولات به فروشگاه ووکامرس

 

برای شروع  کار تنها کافیست تا افزونه Plot prices را از انتهای مقاله و یا مخزن وردپرس دریافت کرده و آن را نصب و فعالسازی نمایید،بعد از فعال کردن افزونه کد زیر را به فایل single-product-page قالب وردپرس سایت خود اضافه کنید:

 

<?php code do_shortcode( '[chartprice]' ); ?>

 

همچنین میتوانید بجای استفاده از کد بالا از شورت کد زیر در مکان مورد نظر خود استفاده نمایید تا نمودار در مکان مورد نظر فروشگاه ووکامرس شما نمایش داده شود:

 

[chartprice]

ایجاد نمودار تغییرات قیمت محصولات

 

با استفاده از شورت کد بالا در نوشته ها و یا سایدبارهای خود، لیست تغییراتی که در سایت خود ثبت مینمایید در این نمودار نمایش داده میشوند، و کاربران می توانند مشاهده نمایند که در چه تاریخی محصولات شما چه تغییراتی داشته اند.

 

شما به راحتی توانستید به فروشگاه ووکامرس خود نمودار تغییرات قیمت اضافه نمایید.

 

موفق باشید.

  • انتشار :22 ژوئن 19
  • دسته بندی :
  • نویسنده :Mahdi
Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده