تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,324 بازدید
  • بدون نظر

سلام دوستان عزیز همراه؛
به نظر شما در چه صورتی بروز رسانی لینک های وردپرس لازم است؟ برای مثال اگر شما تصمیم بگیرید که وب سایت خود را به دامنه جدیدی منتقل کنید، نیاز دارید که لینک های وردپرس را بروز رسانی کنید. یا این که به دلیل اشتباهاتی که پیش آمده است مجبور به بروز رسانی و تغییر لینک های وردپرس باشید.

در ادامه این آموزش از ایکس اسکریپت به شما می آموزیم که چگونه بدون دسترسی به پنل مدیریتی بتوانید لینک های وردپرس را بروز رسانی کنید.

بروز رسانی لینک های وردپرس بدون دسترسی به پنل مدیریتی

بروز رسانی لینک های وردپرس بدون دسترسی به پنل مدیریتی

لینک ها به وردپرس اعلام می کنند که سایت شما در کجا قرار دارد و به عبارتی محلی که فایل های اصلی هسته وردپرس قرار گرفته اند را نشان می دهد.

حال تنظیمات نادرست، در حین جابجایی دامنه سایت ممکن است دسترسی شما را از پنل مدیریتی حذف کند. یا این که شما را به دامنه قبلی سایت هدایت کند. در این صورت شما به پنل مدیریتی برای بروز رسانی لینک های وردپرس دسترسی ندارید.

در ادامه یک روش بسیار ساده ای برای بروز رسانی لینک های وردپرس برای شما معرفی می کنیم.

کد بروز رسانی لینک های وردپرس در صورت عدم دسترسی به پنل سایت

این روش ساده ترین راه برای این که تمامی لینک های سایت شما بروز رسانی شود و به دامنه جدید منتقل شود. شما به فایل های قالب وردپرس جدید بروید و سپس کد زیر را در فایل functions.php کپی کنید:

update_option( 'siteurl', 'http://example.com' );
update_option( 'home', 'http://example.com' );

سپس در کد فوق به جای مقدار example.com، دامنه وردپرس جدید را وارد کنید. هنگامی که به پنل مدیریتی دسترسی پیدا کردید، در این صورت به بخش تنظیمات بروید و گزینه عمومی را انتخاب کنید. در این صفحه لینک های وردپرس را برورز رسانی کنید. پس از آن شما باید کدی را که به فایل functions.php اضافه کرده اید، حذف نمایید. به همین راحتی!

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط