تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,358 بازدید
  • بدون نظر

سئو کلاه سیاه

حتما تا بحال اسم سئو سیاه را شنیده اید یا درباره ی روش های سئو سیاه  و گرفتن بک لینک از ویکی پدیا و سایت های بزرگ را خوانده اید، امروز ما آموزش سئو کلاه سیاه را می دهیم و اینکه چیست و چگونه روند انجام کار و نقاط ضعف و قوت آن را باهم مرور میکنیم.

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو سیاه یا سئو کلاه مجموعه روش هایی هستند که برای دور زدن قوانین گوگل و تقلب در بهینه سازی سایت می باشند ، سئو کلاه سیاه را هکر ها انجام می دهند.

در سئو کلاه سیاه با انجام یک سری کارها که در ادامه به آن میپردازیم سایت خیلی سریع افزایش رتبه پیدا می کند یا حتی به صفحه اول می آید، در سئو کلاه سیاه حتی رقبا را نیز از رده های بالا حذف می کنند ما اموزش بک لینک گرفتن و.. را به شما می دهیم.

این ها کارهایی است که یک سئو کار کلاه سیاه و خاکستری انجام میدهد.

سئو کلاه سیاه

بک لینک گرفتن چگونه  است؟

بک لینک ها به لینک هایی درون یک پست (یک سایت) می گویند که برو روی کلمه خاصی به جای خاصی لینک شده باشد برای مثال سایت ایکس مطلبی در رابطه با سئو گذاشته و درکلمه کلیدی سئو خود مارا لینک کرده که یک بک لینک است.

گوگل به بک لینک ها اهمیت می دهد و بسیار در سئو سایت و سئو و رتبه یک مطلب در صفحه هات گوگل نقش دارد سایت هایی هستند که بک لینک های مدت دار میفروشند که اصلا خوب نیست و پیشنهاد میکنم اصلا نخرید چون بعد از اینکه زمان بک لینک شما تموم بشود گوگل امتیاز شما را کثر میکند پس اگه دارید برای سایتی بک لینک می خرید بک لینک دائمی بخرید.

اموزش بک لینک گرفتن از سایت های بزرگ ؟ ( آموزش سئو کلاه سیاه )

اما یک سئو کار کلاه سیاه برای بک لینک پول میدهد ؟! اصلا   پس آنها چکار می کنند؟!

در آموزش سئو کلاه سیاه  یک مطلب یا سایت به روش کلاه سیاه ما می آییم در وعده اول یک سری سایت های معتبر و بزرگ را که حتی خارجی و ایرانی بودن آنها اهمیتی ندارد را پیدا میکنیم که لینک سایت در نظرات لینک Followباید باشد نه NoFollow خب بعد از این کار کلمه کلیدی خوب پیدا کنید  و پستی در باره ی آن بگذارید  یا صفحه اصلی سایت را بدهید که پیشنهاد نمی شود.

در ادامه به قسمت نظرات سایت هایی که انتخاب کردید بروید ، نام خود را کلمه کلیدی بگذارید آدرس سایت را لینک مطلب  در متن کامنت هم برای مثال بنویسید عالی بود.

خب اگر مدیر آن سایت نظر شما را تایید کند شما موفق شدید از آن سایت بک لینک تهیه کنید که این کار را به صورت مداوم باید انجام دهید که گوگل به شک نکند سایت های بزرگ هم لینک های فالو دارند برای مثال دیجی کالا مگ یه مدت داشت و حتی لینک  هارو تایید می کرد.

سئو کلاه سیاه

 گرفتن بک لینک از ویکی پدیا : ( روش های سئو سیاه )

حتما با خود می گویید که ویکی پدیا یک سایت قدیمی و بزرگ است چرا لینک های فالو دارد که می شود از آن بک لینک گرفت؟ ویکی پدیا لینک های نظرات آن فالو نیست اما در سئو تاثیر زیادی دارد نظراتی که در قسمت های ویکی پدیا می گذارید به همراه کلمه کلیدی اگر تایید شود که خیلی بد و سخت تایید می کنند تاثیر خیلی زیادی در سئو سایت شما دارد و یکی از روش های سئو سیاه می باشد.

تایید نظرات در ویکی پدیا:

برای تایید نظرات حرفه ای ترین کار این است که اکانت های نویسنده و مدیر ارشد ویکی پدیا را تهیه کنید که در سطح نت فروشی است  و همین طور بسیار کم یاب و ارزشمند که به قیمت های زیادی فروخته می شود و حرفه ای های سئو دنبال این اکانت ها هستند.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه بهتر است یا سئو کلاه سفید؟

سئو کلاه سیاه اگر به تنهای انجام شود ممکن است بعد یه مدت سایت را بندازد و حتی وارد پنالتی گوگل شود اما ترکیب سئو سیاه و سفید که سئو کلاه خاکستری نامیده می شود یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

چگونه در سئو کلاه سیاه رقبا خود را از رتبه می اندازند؟

اگر یادتان باشد گفتیم که اگر گوگل متوجه تقلب یا بک لینک های جعلی شود به شما امتیاز منفی داده و شما را وارد پنالتی یا از رتبه خود می اندازد سایت هایی خارجی هستند که با پرداخت فقط 20دلار شما می توانید بک لینک خود را دریک لحظه در 2میلیون سایت پخش کنید.

این سایت ها اسکریپتی دارند که وارد سایت ها کرده اند و با یک کلیک بک لینک را وارد سایت های افراد دیگر میکنند.

حال فکر کنید اگر برای مثال ما این بک لینک را برای سایت پروان وب بخریم خوب است؟

جواب خیر است چون سایت پروان وب برای مثال روزی 100 بک لینک سایت های دیگر آن را می کنند بعد اگر یهو 2 میلیون سایت این کار را انجام دهند گوگل متوجه تقلب شده و سایت را از رتبه اصلی خود می اندازد اینگونه است که می شود رقبا را خارج کرد.

حال اگر این بک لینک سر سایت ورزش 3 باشد چه می شود؟

نه اینکه سایت نمی افتاد از رتبه گوگل بلکه رتبه آن افزایش می یابد چون این سایت تعداد بک لینک هایی که به آن می شود زیاد است و آن 1 میلیون بک لینک از چشم گوگل برای آن عادی است.

 

نکته های مهم :

سایت هایی که با روش کلاه سیاه سئو می شوند زیاد پایدار در رتبه خود نیستند و سریع می افتند برای جلو گیری از این کار باید از ترکیب سئو کلاه سیاه و سفید که می شود سئو کلاه خاکستری استفاده کرد.

در زدن بک لینک درون سایت ها باید منظم عمل کنید نه اینکه یک روز 20 بک لینک و روز دیگر نزنید بعد روز بعدی 100 بک لینک بزنید این اصلا درست نیست.

کلمه های کلیدی مناسب با استفاده از گوگل ترند پیدا کنید.

بک لینک های زماندار نخرید چون اثر منفی دارد .

  • انتشار :16 نوامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط