تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,759 بازدید
  • بدون نظر

در این آموزش از ایکس اسکریپت قصد داریم در خصوص بازتاب ها در وردپرس صحبت کنیم و برای شما در این خصوص توضیحاتی را ارائه کنیم. در وب سایت های وردپرسی و یا غیر وردپرسی همیشه به دلیل ایجاد لینک های داخلی شما به مقالات قبلی خود در مقاله جدید لینک میدهید.این لینک دهی در اکثر اوقات سبب ایجاد بازتاب به خود در سایت شما میشود اما روش حل آن به چه صورت است؟

آموزش غیر فعال سازی بازتاب به خود در وردپرس

آموزش غیر فعال سازی بازتاب به خود در وردپرس
برای این منظور شما ابتدا از وب سایت خود یک نسخه پشتیبان کامل بگیرید و سپس باید از قطعه کد زیر در فایل function.php استفاده کنید.پس این فایل را در حالت ویرایش باز کرده و سپس کد زیر را به انتهای آن اضافه کنید:

<?php function no_self_ping( &$links ) { $home = get_option( ‘home’ ); foreach ( $links as $l => $link )
if ( ۰ === strpos( $link, $home ) )
unset($links[$l]);
}
add_action( ‘pre_ping’, ‘no_self_ping’ );
?>

همانطورکه میبینید در کد فوق یک تابع برای بررسی self ping ایجاد شده است این تابع لینکی را دریافت میکند و بررسی میکند که آیا با استفاده از ان بازتاب داده شده یا خیر و در صورت وجود بازتاب را برمیدارد و لینک آن را میشکند. این کار در وب سایت سبب میشود که بازتاب به خود نداشته باشیم و مشکلی در این خصوص ایجاد نشود اما چالش های این بازتاب به خود در وردپرس چیست؟

اگر در وب سایت بازتاب به خود داشته باشید بر روی سئو سایت شما اثری منفی دارد و البته باعث ایجاد تعدد محتوا میشود که اصلا برای یک وب سایت خوب نیست پس باید سعی کنید در اولین فرصت این مشکل وب سایت خود را حل نموده و مرتفع سازید اما در انتها در صورتی که در انجام مطالب فوق مشکلی ایجاد شد با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت مشکل سایت شما رفع شود.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط