تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,590 بازدید
  • بدون نظر

افزونه MailChimp for WordPress

سلام خدمت همراهان همیشگی ایـکـس اسـکـریـپـت 🙂

یکی از راه های رایج و محبوب برای خبر رسانی و جذب کاربر به سمت سایت و خدمات ارسال خبر نامه در وردپرس و سایت های وردپرسی است.

از این رو سایت های بسیاری در حوزه ی ارسال خبرنامه فعالیت می کنند و فضایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند تا بتوانند ایمیل هایی را در قالب خبرنامه برای کاربران خود ارسال نمایند.

 

ارسال خبرنامه در وردپرس

 

در وردپرس نیز افزونه های متعددی برای ارسال خبرنامه موجود است که آموزش هایی در این زمینه برای شما در مکانیک قرار دادیم.

حتما همه ی شما با سیستم ارسال خبرنامه ی Mailchimp آشنا هستید و یا شاید از آن استفاده کرده اید.

می توان گفت یکی از بهترین ها در زمینه ی ارسال خبرنامه است که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و همچنین به تعداد زیادی ایمیل را می پذیرد.

در وردپرس نیز افزونه ای با عنوان MailChimp for WordPress ایجاد شده که از همین سیستم ارسال خبرنامه، قدرت می گیرد و با اتصال به سایت وردپرسی شما قادر به دریافت ایمیل کاربران می باشد و به راحتی می تواند خبرنامه ی مورد نظر شما را برای کاربران ارسال نماید.

 

افزونه MailChimp for WordPress

 

این افزونه قدرتمند و کاربردی وردپرس بیش از ۹۰۰٫۰۰۰ نصب فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است.

توجه: میتوانید در انتهای همین نوشته، افزونه MailChimp for WordPress را بصورت رایگان دانلود کنید.

افزونه MailChimp for WordPress

 

به کمک این افزونه وردپرس می توان به اکانت mailchimp متصل شد و لیست ایمیل کاربران را به آن انتقال داد. یعنی به زبان ساده تر، این پلاگین وردپرس قادر است ایمیل ها را از وبسایت وردپرسی ما دریافت کرده و به آن ها خبرنامه ی مورد نظر را ارسال کند و دیگری نیازی به ورود ایمیل ها به صورت ایمپورت شدن فایل اکسل یا وارد کردن دستی پست الکترونیکی کاربران نیست.

 

آموزش کار با افزونه MailChimp for WordPress

 

پس از دانلود، نصب و فعالسازی این افزونه وردپرس، آیتمی جدید با نام Mailchimp for WP در منوی پیشخوان وردپرس شما ساخته خواهد شد.

با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه ایی خواهید شد.

همانطور که پس از ورود به این صفحه مشاهده می کنید، احتیاج به API Key برای اتصال به سیستم Mailchimp خود داریم.

برای این منظور شما باید در این سیستم ارسال خبرنامه، کاربری داشته باشید تا بتوانید API Key را دریافت نمایید.

برای این منظور به پنل مدیریت خبرنامه ی mailchimp وارد می شویم و از قسمت Account بر روی گزینه ی Extras کلیک کرده و گزینه ی API Keys را انتخاب کنید.

سپس به پایین صفحه اسکرول کنید و بر روی دکمه ی Create A Key کلیک نمایید.

API Key را کپی کرده و در پنل مدیریت وردپرس در تنظیمات افزونه، وارد نمایید. سپس بر روی گزینه ی ذخیره ی تغییرات کلیک کنید تا افزونه به سیستم Mailchimp متصل شود و اکانت شما را شناسایی کند.

 

افزونه MailChimp for WordPress

 

یکی از قدرتمندترین سیستم های ارسال خبرنامه، سیستم mailchimp می باشد. این سیستم برای کاربرانی که نمی خواهند حجم هاست وردپرس آنها اشغال شود بسیار مناسب است زیرا تمامی اطلاعات را در خود جای می دهد. شما به راحتی با کمک افزونه ای که امروز معرفی کردیم، می توانید به mailchimp متصل شده و خبرنامه های خود را برای کاربران ارسال نمایید.

به همین راحتی و در عرض چند دقیقه میتوانید یک سیستم ارسال ایمیل در وردپرس ایجاد کنید. در ضمن ناگفته نماند که تنظیمات دیگر مربوط به این افزونه بسیار ساده بوده و مطابق با نیاز های خود میتوانید آنها را شخصی سازی کنید.

موفق باشید…

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط