تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,411 بازدید
  • بدون نظر

درود بر شما. اگر خاطرتان باشد در قدیم از FeedBurner گوگل برای ارسال مطالب جدید سایت به ایمیل کاربران استفاده می‌کردیم که هر چند ساعت یک ایمیل حاوی مطالب جدید سایتمان را برای کاربران ارسال می‌کرد. متاسفانه این سرویس فیلتر شد و کم کم رنگ باخت. اما امروز یک ترفند جدید برای تازه کار‌های وردپرسی پیدا کردم که با این روش می‌توانید موقع انتشار یک پست در سایتتان، ایمیلی حاوی اطلاعیه پست جدید برای تمام کاربران سایت‌تان ارسال کنید.

ارسال خودکار مطالب وردپرس

در این مطلب می‌خوانید:

  • ارسال خودکار مطالب وردپرس به ایمیل کاربران
  • فقط برای سایت‌هایی با تعداد کاربر کم!
  • چطور اینکار را انجام دهیم؟

ارسال خودکار مطالب وردپرس به ایمیل کاربران

در این روش، یک تابع به نام mihanwp_email_posts می‌سازیم و این تابع را به اکشن publish_post اضافه می‌کنیم تا موقع منتشر کردن پست در وردپرس، تابع اجرا شده و ایمیلی برای تمام کاربران سایت شما ارسال شود.

فقط برای سایت‌هایی با تعداد کاربر کم!

نکته بسیار مهم: این روش را در صورتی که تعداد کاربران سایت شما کمتر از ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر هست انجام دهید چرا که این‌کار در سایت‌هایی که کاربران زیادی دارند باعث اسپم شدن ایمیل‌ها و مسدود شدن اکانت هاست یا سرور شما خواهد شد. ایمیل ها بصورت دسته جمعی به یک‌باره ارسال می‌شوند.

چطور اینکار را انجام دهیم؟

برای اضافه کردن این روش به سایتتان، کافیست فایل functions.php یا همان فانکشن قالب را باز کرده و کد زیر را قبل از ?> قرار دهید.

function xscript_email_posts($post_ID)  {
    global $wpdb;
    $usersarray = $wpdb->get_results("SELECT user_email FROM $wpdb->users;");
    $users = implode(",", $usersarray);
    mail($users, "یک پست جدید منتشر شد!", 'تبریک! یک مقاله جدید در سایت شما منتشر شد. https://xscript.ir');
    return $post_ID;
}
add_action('publish_post', 'xscript_email_posts');

دقت داشته باشید که در کد بالا می‌توانید متن فارسی و آدرس xscript.ir را تغییر داده و متن دلخواه و آدرس سایت‌تان را وارد کنید.

این روش چندان اصولی نیست چرا که از هاست شما برای ارسال ایمیل‌های دسته جمعی استفاده می‌کند. در صورتی که حجم کاربران شما زیاد است و می‌خواهید ایمیل را با متن کامل‌تری استفاده کنید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده