تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 3,025 بازدید
  • بدون نظر

افزودن فرم ورود به ستون کناری سایت

مطمئننا هر سایتی بدون کاربر به هیچ نمیارزد! کاربران هستند که به سایت ما رونق میبخشند و ما را ترغیب میکنند هر روز سایت را بهبود داده و با کیفیت تری نسبت به قبل کار کنیم. کاربران از طریق فرم ورود به سیستم وارد و عضو سایت می شوند، میتونیم برای راحتی کاربران و انعطاف پذیری سایت، فرم ورود را در سایدبار بگذاریم و کاربران بتوانند سریعتر اطلاعات ورودشان را وارد و به پنل کاربری سایت ما هدایت شوند. اصولا همه در سایدبار به دنبال تمامی بخش های سایت میگردند!افزودن فرم ورود

با ما همراه باشید تا نحوه این کار را با افزونه ساده و آسان برای شما تشریح کنیم.

نحوه کار با افزونه Sidebar Login

در ابتدا افزونه را دریافت، نصب و راه اندازی کنید. بعد از فعال کردن افزونه به بخش نمایش> ابزارک ها در پیشخوان وردپرس برید. حال ابزارک Sidebar Login را می بینید. آن را به سایدبار مورد نظرتون کشیده و رها کنید. سپس در ابتدا یک عنوان برای فرم ورود به سیستم مشخص کنید. بعد تیک گزینه Show Last Password Link را در صورتی که میخواهید آخرین لینک رمز عبور را نشان دهید، فعال کنید.

افزودن فرم ورود

سپس، تیک گزینه Show Register Link را در صورتی که میخواهید لینک عضویت را نشان دهید، فعال کنید. در ادامه با فعال کردن تیک گزینه بعدی چک باکس Show “Remember me” checkbox در فرم نمایش داده می شود. در قسمت بعدی آدرس صفحه ای که قصد دارید کاربران بعد از لاگین آن را ببینند وارد کنید. در قسمت logged in title عبارت خوش آمدگویی به کاربران را بنویسید.

برای نشان دادن پروفایل کاربر وارد شده تیک گزینه  را بزنید. و همچنین آدرس صفحه ای که کاربر خارج میشود ببیند را وارد و تغییرات را ذخیره کنید. حال سایت را رفرش کنید و می بینید خیلی راحت فقط با پر کردن چند فیلد فرم ورود به سیستم را در سایدبار سایت خود برای کاربران به نمایش گذاشتید. با وردپرس تقریبا میتوان همه کار کرد و یک سایت فوق العاده جذاب و کاربردی و با کیفیت راه اندازی کرد.

افزودن فرم ورود

موفق و پیروز باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط