تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,227 بازدید
  • بدون نظر

افزودن واحد ریال و تومان

 

به جرات می توان گفت افزونه Affiliate WP یکی از بهترین افزونه های بازاریابی وردپرس در جهان است.سازندگان این افزونه همان سازندگان و برنامه نویسان افزونه دانلود به ازای پرداخت EDD هستند که قطعا آوازه آن ها را شنیده اید. به طور پیش فرض واحد های ایرانی ریال و تومان در افزونه Affiliate WP گنجانده نشده است. در ادامه به شما نحوه افزودن واحد ریال و تومان در Affiliate WP را آموزش خواهیم داد. با ایکس اسکریپت همراه شوید.

 

اضافه کردن واحد ریال و تومان به افزونه Affiliate WP

 

خوب حتما قصد افزدون بخش بازاریابی به سایت وردپرسی خود را دارید که آموزش اضافه کردن واحد ریال و تومان به افزونه Affiliate WP را دنبال کرده اید. قطعا بازاریابی یکی از بهترین و موثر ترین روش ها و شیوه های افزایش فروش شماست. برای افزودن افزودن واحد ریال و تومان به افزونه Affiliate WP لطفا کد زیر را به فایل فانکشن قالب وردپرس خود اضافه کنید:

 

if( class_exists( 'Affiliate_WP' ) ) {

	function affwp_custom_add_currency( $currencies ) {
		$currencies['تومان'] = 'تومان';
		$currencies['ریال'] = 'ریال ایران';
		return $currencies;
	}
	add_filter( 'affwp_currencies', 'affwp_custom_add_currency' );

}

 

اگر به هر دلیلی نتوانستید این کد ها را به فایل فانکشن خو اضافه کنید یا دانش کافی ندارید می توانی از افزونه ما استفاده کنید و آن را در سایت وردپرسی خود اضافه کنید. برای دانلود آن انتهای مطلب را بخوانید.

 

بعد از اینکه کد بالا را در محل مناسبی از فایل functions.php قرار دادید. واحد های ریال و تومان به تنظیمات افزونه Affiliate WP اضافه می شوند. بعد از انجام اینکار باید به بخش تنظیمات افزونه Affiliate WP بروید و در بخش تنظیمات ارز واحد پول را به دلخواه بر روی تومان یا ریال ایران قرار دهید.

 

افزودن واحد ریال و تومان

 

خوب حالا با موفقیت واحد ریال و تومان به افزونه Affiliate WP اضافه شده است. تبریک می گوییم! از این پس بازاریابان شما کمیسیون های خود را با واحد های پولی ایران مشاهده خواهند کرد.

 

خوب امیدواریم نحوه افزودن واحد ریال و تومان به افزونه Affiliate WP را به خوبی فرا گرفته باشید و توانسته باشید این کار را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده