تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,267 بازدید
  • بدون نظر

افزونه ریدایرکت 404 به پست تصادفی در وردپرس

افزونه ریدایرکت 404 به پست تصادفی در وردپرس با افزونه Redirect URL to Post برای هدایت کاربران به یک پست تصادفی در وردپرس برای نمایش تصادفی پستها در وردپرس. آیا می‌خواهید کاربران را به یک پست تصادفی هدایت کنید؟ یک پست تصادفی به کاربران اجازه می‌دهد تا مقالات قدیمی‌تر را کشف کرده و پست‌هایی را بخوانند که در آرشیو وبسایت شما پنهان شده‌ باشند.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی کاربران را به یک پست تصادفی در وردپرس هدایت کنید.

چرا باید کاربران را به یک پست تصادفی هدایت کنید؟

به طور پیشفرض، پست های وردپرس به ترتیب معکوس (از جدیدترین به قدیمی ترین ها) ظاهر می شوند، بنابراین کاربران شما اولین پست را می خوانند اگر به طور منظم در وبسایت خود بنویسید، ممکن است کاربران شما قادر به دیدن مقالات قدیمی شما نباشند.یکی از راه های غلبه بر این مسئله، نمایش تصادفی پستها در وردپرس در نوار کناری وبسایت شما است. این امر به کاربران شما اجازه می دهد مطالب جدیدی را ببینید در حالی که نمایش صفحات شما زیاد می شود.
شما همچنین می توانید وقتی کاربران به صفجه خطای 404 هدایت شدند آنها را به یک پست تصادفی هدایت کنید یا دکمه «Surprise Me» را در صفحه بایگانی سفارشی در وبسایت خود قرار دهید که باعث نمایش تصادفی پستها در وردپرس می شود.به این ترتیب، نگاهی داریم به نحوه هدایت کاربران به یک پست تصادفی در وردپرس.

هدایت کاربران به یک پست تصادفی در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Redirect URL to Post را نصب و فعال کنید.

پس از فعال سازی، پارامترهای URL را برای تغییر مسیر در صفحه افزونه وردپرس مشاهده خواهید کرد. این افزونه دارای صفحه تنظیمات دیگری نیست.شما می توانید از هر یک از این پارامترهای پرس و جو در پست ها و صفحات خود برای هدایت کاربران به پست های تصادفی، آخرین پست ها و سایر مقالات قدیمی استفاده کنید.

افزونه ریدایرکت 404 به پست تصادفی در وردپرس

برای هدایت کاربران به یک پست تصادفی، شما باید پارامتر پرس و جو را از اینجا کپی کنید و آن را در صفحات خطا و صفحات دیگر خود به عنوان یک لینک اضافه کنید.با کلیک بر روی لینک، کاربران را به یک پست تصادفی دیگر هدایت می کند.شما همچنین می توانید یک دکمه برای تغییر مسیر در وبسایت خود اضافه کنید. به سادگی این کد کوتاه را در پست ها و صفحات وردپرس خود اضافه کنید تا دکمه پست تصادفی نمایش داده شود.

افزونه ریدایرکت 404 به پست تصادفی در وردپرس

هنگامی که کاربران بر روی این دکمه کلیک می کنند، به یک پست تصادفی در وب سایت شما هدایت می شوند.ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه کاربران را به یک پست تصادفی در وردپرس هدایت کنید.

 

لینک دانلود

صفحه اصلی افزونه

پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط