تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,351 بازدید
  • بدون نظر

creat-music-website

سلام دوستان وردپرسی. دراین مطلب می خواهیم افزونه ای به نام Music Player for WooCommerce را به شما معرفی کنیم. این افزونه به شما امکان ایجاد وبسایت فروش موسیقی را میدهد.  پس همان گونه که می‌توانیم بااستفاده از ووکامرس، فروشگاه اینترنتی برای فروش محصول، فروش فایل و سایر خدمات را ایجاد کنیم، ساخت وبسایت فروش موسیقی در ووکامرس نیز امکان‌پذیر است.

فروش موسیقی در ووکامرس

تعدادی از مخاطبان ما صاحبان وبسایت‌های موزیک می باشند و میخواهند بدانند چگونه می‌توانند وبسایت فروش موسیقی در ووکامرس راه‌اندازی نمایند. روش ایجاد وبسایت موسیقی با فروش محصول زیاد متفاوت نیست ولی ما برای توضیحات بیشتر در این مطلب به این موضوع پرداختیم. پس در صورتی که می خواهید یک وبسایت موسیقی ایجاد کنید در ادامه با ما همراه باشید.

۱- نصب و تنظیم ووکامرس برای فروش موسیقی آنلاین

پیش از هر کاری، تصور کنید شما یک وبسایت وردپرسی تکمیل شده دارید و می خواهید ووکامرس را بر روی آن نصب نمایید. بعد از اینکه ووکامرس را نصب کردید حال باید ووکامرس را پیکربندی نموده و یک وبسایت فروش موسیقی در ووکامرس آماده کنیم.

۲- افزودن موزیک‌های مورد نظر به فروشگاه اینترنتی

جهت افزودن موزیک‌، دقیقا مانند افزودن محصول به قسمت محصولات و افزودن محصول می‌رویم. در اینجا دقیقا می‌توانیم محصول خود را ایجاد کنید و همه امکانات برای ایجاد آن آماده است.

افزونه Music Player for WooCommerce

 

در تصویر بالا مشاهده می کنید که باید دو گزینه مجازی و دانلودی را علامت بزنید تا گزینه اضافه کردن فایل برایتان نمایش داده شود. در این مرحله تفاوت فروش موسیقی در ووکامرس با فروش محصول مشخص می‌شود. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که برای فروش فایل‌های آموزشی نیز چنین عملیاتی را انجام می‌دهیم.
شما در اینجا به سادگی می‌توانید مشخص کنید که هر فایل چند بار امکان دانلود شدن دارد. اینکه یک مشتری بتواند چند بار یک موزیک را دانلود کند. در صورتی که بخواهید از اثر خود محافظت کنید می‌توانید محدودیت دانلود را بر روی عدد ۱ تنظیم کنید تا پس از آن منقضی شود.
حال با کلیک روی گزینه “افزودن فایل” می‌توانید موزیک خود را بارگذاری کنید.

 

 

افزونه Music Player for WooCommerce

۳- ایجاد پلیر برای نمایش فایل‌های موسیقی

در صورتی که بخواهید پلیر خود را تغییر دهید یا نمونه‌ای از موزیک را برای مشتری پخش نمایید تا در صورت تمایل موزیک موردنظر را خریداری کند. برای این منظور می توانید از افزونه وردپرس به نام Music Player for WooCommerce برای فروش موسیقی در ووکامرس استفاده کنید.

افزونه Music Player for WooCommerce

 

افزونه Music Player for WooCommerce

همان‌طور که از نامش مشخص است این افزونه،  افزونه‌ای برای ایجاد پلیر در فروشگاه ووکامرسی است. از فرمت‌های OGA،MP3، WAV و WMA پشتیبانی می‌کند و در تلفن همراه، تبلت و هر صفحه نمایش دیگری قابل اجراست.

نصب و راه اندازی افزونه

بعد از نصب افزونه، به منوی تنظیمات رفته و بر روی گزینه “Music Player for WooCommerce” کلیک کنید تا وارد تنظیماتش شوید.

افزونه Music Player for WooCommerce

قسمت هایی از این افزونه به صورت پرمیوم است ولی قسمت های رایگان آن نیز موجود است در ادامه بررسی می کنیم:

Include music player in all products: امکان نمایش پلیر در همه محصولات موجود باشد.
Include in: در صورتی که می‌خواهید پلیر را تنها در قسمت‌هایی داشته باشید می‌توانید انتخاب کنید.
Merge in grouped products: نمایش پلیر در صفحه محصولات گروهی
Player layout: پوسته مورد نظر برای پلیر
Preload: امکان پیش بارگذاری

Play all: امکان پخش همه
Player controls: تنظیمات داخلی پلیر
Display the player’s title: نمایش عنوان پلیر
Scope: محدوده تنظیمات را برای تمامی صفحات محصولات اعمال کنید.

در پایان باید تنظیمات را ذخیره کنید.

حال در صفحه محصول اطلاعات موسیقی را وارد کرده و موزیک را برای اجرا برای مشتریان خود قرار دهید. این موزیک قابلیت دانلود شدن ندارد و تنها پخش می‌شود. هر شخص تمایل به دانلود داشته باشد باید آن را خریداری کند.

افزونه Music Player for WooCommerce

با این کار می‌توانید مشتری مداری را در فروشگاه خود نیز ترویج دهید و یک فروشگاه حرفه‌ای برای فروش موسیقی در ووکامرس داشته باشید.

  • انتشار :21 نوامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده