تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,587 بازدید
  • 2 نظر

افزونه YITH WooCommerce Product Countdown

با سلام به همراهان همیشگی. در این مطلب می خواهیم افرونه ای را به شما معرفی کنیم که به شما امکان ایجاد شمارش‌گر فروش ویژه در ووکامرس را می دهد. همانطور که می دانید مدیریت فروشگاه‌های اینترنتی که قسمت گسترده‌ای از فضای کسب‌وکارهای آنلاین را تشکیل می‌دهند، نیازمند برخی کارها می باشد تا بتوانید نظر مشتریان جدید را جلب نمایید و مشتریان قدیمی را هم راضی نگه دارید. این کار مشکلات بیشتری برای فروشگاه‌های تازه‌کار نسبت به کسب‌وکارهای قدیمی‌تر ایجاد می کند که از مهم‌ترین آنها می‌توان بحث رقابت در میان فروشگاه‌های همکار را نام برد. حال تصور کنید شما مدیریت یک فروشگاه اینترنتی را بر عهده دارید که باید برای فروشگاه تازه‌کار خود مشتریانی بیابید تا بتوانید محصولات خود را به آنها ارائه دهید. یکی از روش هایی که در فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت دیده می شود، ارائه کدهای تخفیف یا کاهش قیمت محصولات به صورت کلی است که باعث جلب توجه مشتریان جدید و حتی قدیمی سایت می‌شود که با اینکار می‌توانند وارد بازار رقابت و دیده شدن توسط کاربران شوند.
شمارش‌گر فروش ویژه در ووکامرس نیازمند اطلاع‌رسانی به مشتریان می باشد تا آنها تشویق شوند که قبل از تمام شدن زمان تخفیف، اقدام به سفارش محصول نمایند.

شمارش‌گر فروش ویژه در ووکامرس

بکار بردن شمارش‌گر فروش ویژه در ووکامرس برای نمایش زمان شروع و پایان تخفیف می‌تواند کمک زیادی به شما کند تا بتوانید نظر مشتریان را جهت تهیه و سفارش محصول جلب کنید.

افزونه YITH WooCommerce Product Countdown

افزونه ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم با نام YITH WooCommerce Product Countdown در مخزن وردپرس ثبت شده است و یک افزونه حرفه‌ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که با استفاده از آن قادر به ایجاد شمارش‌گر فروش ویژه در ووکامرس برای محصولات موردنظر خود به صورت تکی خواهید بود. این افزونه بر پایه ووکامرس طراحی شده است و برای استفاده از آن ابتدا نیاز به نصب و پیکربندی فروشگاه‌ساز ووکامرس بر روی سایت وردپرسی خود خواهید داشت.

افزونه YITH WooCommerce Product Countdown

نصب و راه‌اندازی افزونه

اولین کار باید افزونه را از لینک موجود در پایان مطالب دانلود کنید و بعد آن را نصب و فعال‌ نمایید. 

بعد از نصب قسمتی به نام Product Countdown در منوی پیشخوان نمایش داده می‌شود که از طریق قسمت YITH Plugins قابل دسترسی می باشد. با ورود به این بخش می‌توانید تنظیمات اصلی این افزونه را شخصی‌سازی نمایید.

General Settings

این قسمت شامل تنظیمات اصلی افزونه می باشد که در نسخه رایگان آن فقط یک گزینه در دسترس است.

افزونه YITH WooCommerce Product Countdown

Enable YITH WooCommerce Product Countdown: با تیک زدن این گزینه، افزونه را فعال نمایید تا بتوانید برای قسمت صفحه محصول خودشمارنده معکوس را فعال کنید.

بعد از فعال‌سازی این افزونه از طریق صفحه تنظیمات، باید وارد صفحه محصول موردنظر خود شوید و با استفاده از قسمت Product Countdownشمارش‌گر فروش ویژه در ووکامرس را نمایش دهید.

افزونه YITH WooCommerce Product Countdown

Enableبا بکار بردن این گزینه می‌توانید شمارش‌گر فروش ویژه در ووکامرس را تنها برای این محصول فعال نمایید؛ در صورتی که می‌خواهید بر روی این محصول نمایش داده نشود باید تیک این گزینه را بردارید.
Countdown Dates From: در این قسمت باید تاریخ شروع تخفیف خود یا همان شروع شدن شمارنده معکوس خود را تعیین کنید.
Countdown Dates To: در این قسمت باید تاریخ پایان تخفیف خود یا همان صفر شدن شمارنده معکوس خود را تعیین کنید.

افزونه YITH WooCommerce Product Countdown

  • انتشار :02 دسامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط