تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 4,191 بازدید
  • بدون نظر

خرید با معادلِ پول تجربه‌ای است که اکثر افراد آن را داشته‌اند، با این تفاوت که هزینه این معادل و اعتبار را یا قبلا پرداخته‌اند یا در آینده می‌پردازند. «پول مجازی» از نمونه معادل‌ یا اعتبارهایی است که به کمک فناوری می‌تواند جایگزین کاملی برای پول نقد باشد، با این تفاوت که نیازی نیست هزینه‌ی آن – قبل با بعد – پرداخته شود. هزینه این اعتبار مزیتی است که از طریق یک خدمت خلاقانه ایجاد می‌شود. سامانه‌ای که بتواند پول مجازی را واسطه یک داد و ستد تجاری کند ارزش مضاعفی برای مشتریان خلق می‌کند. با این روش هم کاربران از خدمات سامانه بهر‌مند می‌شوند و هم با معامله انجام شده، امتیازی دریافت می‌کند که امکان خرید بدون پول کالا یا خدمات با آن وجود دارد.

 

«ال‌کوین» یک سامانه درج آگهی و نیازمندی‌های اینترنتی است که کاربران را قادر می‌سازد بدون پول خرید کردن را تجربه کنند. ارزش مالی در ال‌کوین امتیازی که کاربران می‌توانند به روش‌های مختلف کسب کرده و تبدیل به اعتبار قابل معامله کنند. با این روش پول مجازی تبدیل به واسطه داد و ستد برای محصولات آگهی شده در الکوین می‌شود. عضویت در الکوین رایگان است. پس از عضویت وارد پنل کاربری خودتان شوید. آگهی ثبت کنید و آگهی بفروشید تا امتیاز شما افزایش یابد.

 

الکوین به شما یک پیوند اختصاصی می‌دهد که بوسیله آن می‌توانید دوستانتان را به این سامانه دعوت کرده و متقابلا امتیاز بگیرید. همچنین اگر سایت یا بلاگ پرمخاطبی دارید، نمایش بنرهای الکوین شما را قادر می‌سازد از ارتباط مجازی و مخاطبینی که در شبکه‌های اجتماعی با آنها در تعامل هستید، اعتبار کسب کرده و از آن جهت خرید استفاده نمایید.

 

 

قابلیت تعامل ال‌کوین با کاربران، ویژگی برجسته دیگر این سامانه است که با فراهم آوردن امکان مشارکت کاربران در تولید و تأمین محتوا، ایده‌پردازی، توسعه و همچنین شرکت در نظرسنجی‌های این سامانه، شما را می‌سازد امتیازتان را افزایش دهید. همچنین اگر برای خرید یک محصول امیتاز شما به حدنصاب لازم نرسد می‌توانید باقیمانده مبلغ را به صورت نقدی پرداخت نمایید.

 

یکی از بزرگترین مشکلات موجود در وب به ویژه در کشورمان مباحث مربوط به امنیت پرداخت در معاملات است.بارها شاهد خریدهایی که کالای معیوب به خریدار ارائه شده و یا معامله ای که طرف فروشنده اقدام به کلاهبرداری کرده و مشکلاتی در کیفیت ارائه خدمات در وب بوده ایم.

 

طرح امنیت ,اقدامی خلاقانه در جهت برطرف نمودن این مشکل خواهد بود. سامانه ال‌کوین دارای چهار پلن اشتراک طلایی، نقره‌ای، برنزی و رایگان است که هرکدام بر اساس سطح تعیین شده دارای امکانات مختلفی است. راهنما و پشتیانی ال‌کوین اطلاعات بیشتری در مورد پلن‌های اشتراکی و همین‌طور سایر امکانات آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

الکوین در اصل یک بستر تخصصی آگهی‌نامه و درج نیازمندی‌های آنلاین است که با این راهکار خلاقانه ثبت آگهی و فروش محصولات را تسهیل کرده است. هر محصول ثبت شده دارای یک صفحه اختصاصی با امکان درج تصاویر متعدد و اطالعات کامل فروشنده است. این سامانه با دسته‌بندی جغرافیایی و موضوعی به کاربران امکان ثبت آگهی رایگان به صورت محلی را می‌دهد. با انتخاب هر استان تمام آگهی‌های ثبت شده‌ی آن، قابل دسترسی است. این قابلیت برای خدماتی که وابستگی کامل به مکان فیزیکی دارد بسیار ارزشمند است.

شما هم می توانید خرید با پول مجازی را تجربه کنید!

Avatar

درباره نویسنده : محمد

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط