تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,427 بازدید
  • بدون نظر

بهترین افزونه های تقویم وردپرس

افزونه های تقویم وردپرس را می توان برای برنامه ریزی و سازماندهی رویدادهای کوچک یا بزرگ مانند کنفرانس ها، مهمانی ها ، خانواده، اوقات فراغت، رویدادهای ورزشی و غیره استفاده کرد.

شما ممکن است یک وب سایت داشته باشید که به طور کامل به حوادث و رزرو رویدادها اختصاص داشته باشد شما می توانید یک تقویم را به وب سایت خود اضافه کنید و رویدادها را برنامه ریزی کنید و رزرو فعالیت های خود را از آنجا فعال کنید.

خوشبختانه اکثر قالب های وردپرس به خوبی از افزونه های تقویم پشتیبانی میکنند و به خوبی آنها را نمایش میدهند .

 

بهترین افزونه های تقویم وردپرس

این افزونه های تقویم وردپرس دارای ویژگی های جالبی می باشند ، با اضافه کردن یک تقویم ساده به وب سایت خود می توانید رویدادها را نمایش دهید، یک رویداد خاص را برجسته کنید و محل برگزاری این رویداد را نشان دهید. و شما معمولا می توانید تقویم را در هر صفحه، پست یا منطقه از وبسایت خود قرار دهید.

همچنین با کمک ویژگی های برخی از این افزونه ها میتوان انجام رزرو در هتل ها یا رویداد های خاص را برای بازدیدکنندگان آسان نمود.همچنین با استفاده از ویژگی iCal این افزونه ها میتوان برای سایت های صادرات و واردات محصولات نیز استفاده نمود .

افزونه های تقویم وردپرس به شما کمک می کنند تا انجام کارهایی مانند گرفتن رزرو برای محصول یا سرویس خود، برنامه ریزی و مدیریت هر رویداد، مدیریت یک تیم نویسندگی یا برنامه پست های خود و رسانه های اجتماعی و … را به آسانی مدیریت کنید.

افزونه های تقویم وردپرس بسیاری در حال حاضر وجود دارد . اما ما در این مقاله بهترین افزونه های تقویم رایگان که دارای ویژگی های فراوان و پنل تنظیمات قدرتمند هستند را برای شما آماده کرده ایم.

 

افزونه The Events Calendar

 

بهترین افزونه های تقویم وردپرس

افزونه The Events Calendar بهترین افزونه تقویم وردپرس  و یک افزونه قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی رویدادهای خود را به وبسایت خود اضافه کنید و سازماندهی و مکان های مختلف را مدیریت کنید. مکان های را می توان مورد نظر را در Google Maps افزونه تقویم وردپرس نمایش داد .

رویدادهای آینده را می توان در یک قالب یک بسته تقویم کامل با راهنمایی و توضیحات، و یا در یک لیست شیک و جذاب نمایش داد . همچنین با استفاده این افزونه میتوان به سفارشی سازی گزینه های صفحه نمایش مانند سطح بزرگنمایی نقشه گوگل برداخت.

افزونه The Events Calendar دارای یک رابط کاربری خوب برای سفارشی سازی تنظیمات مورد نظر شما می باشد .

این با یک رابط کاربری خوب از جایی که شما می توانید تنظیمات زیادی را تنظیم کنید. شما می توانید اطلاعات رویداد مانند زمان و تاریخ رویداد، جزئیات مکان، جزئیات سازمان، وب سایت رویداد و جزئیات هزینه را تنظیم کنید.

شما همچنین می توانید وقایع را به دسته ها و تگ ها اضافه کنید و رویدادهای روزانه را نمایش داده و داده های تقویم را حتی از فایل ها CSV وارد کنید!

The Events Calendar یک تقویم فعال {Ajax } است که می تواند برای رویدادها جستجو و فیلتر شود. در این افزونه پشتیبانی برای ذخیره سازی و حالت اشکال زدایی برای وبمستر ها وجود دارد.

این افزونه توسط بسیاری از متخصصان وردپرس برای انجام بهترین کارها و سازگاری با افزونه های دیگر مورد بررسی قرار گرفته است. افزونه The Events Calendar دارای محبوب بسیاری بالایی است و بسیاری از شرکت های بزرگ مانند : Fortune 100، دانشگاه های بزرگ و موسسات دولتی از آن برای مدیریت رویدادها استفاده می کنند.

هم اکنون این افزونه دارای بیش از 700 هزار نصب فعال میباشد!

در نسخه کامل این افزونه {premium} گزینه هایی برای رویدادهای تکراری، رویداد سفارشی، محتوای پیش فرض و جستجوی مکان قرار دارد. همچنین گزینه های مشاهده تقویم اضافی مانند هفته، نقشه، عکس، محل برگزاری و برگزار کننده در دسترس قرار دارند.

شما همچنین می توانید به ویدجت های دیگر این افزونه مانند محل نمایش، هفته و شمارش معکوس رویداد دسترسی داشته باشید. ویدجت های بسیار زیاد دیگری به همراه این افزونه برای شما قابل دسترس خواهند بود و به ادغام با Evenbrite، Easy Digital Downloads و WooCommerce برای فروش بلیط کمک می کنند.

 

افزونه All-in-One Event Calendar

بهترین افزونه های تقویم وردپرس

All-in-One Event Calendar دارای سه تم برای نمایش تقویم می باشد، و شما می توانید هر یک از آنها را با تغییر رنگ سفارشی کنید. ویرایشگر تم تقویم که در قسمت پیشخوان وردپرس شما قرار دارد به شما در تغییر ظاهر تقویم کمک می کند. این افزونه یکی از بهترین افزونه ها برای اجرای تقویم رویدادهای اجتماعی در وبسایت می باشد .

ویژگی های بسیار زیادی در صفحه تنظیمات این افزونه وجود دارد که شما میتوانید از تمامی آنها استفاده کنید . شما می توانید نام رویداد، محل، توضیحات، دسته و برچسب ها را اضافه کنید. شما همچنین می توانید جزئیات دیگر مانند تاریخ و زمان رویداد، قیمت و لینک بازدیدکنندگان برای خرید بلیط را به تقویم خود اضافه کنید.

و همچنین میتوانید مکان های رویداد را به یک نقشه Google متصل کنید. این تقویم گزینه های مختلف نمایشی مانند روز، هفته، ماه، دستور کار و نمایش پوستر را ارائه نمایش می دهد.

این افزونه شامل ویژگی هایی مانند وقایع تکراری، فیلتر کردن رویداد بر اساس دسته ها و برچسب ها و وارد کردن رویدادهای از فیس بوک می باشد. رویدادهای آینده می تواند در یک ویجت در وب سایت شما نمایش داده شود.

در نسخه کامل این افزونه {premium} قابلیت های زیادی وجود دارد مانند :

  • فیلتر کردن محل برگزاری رویداد
  • اشتراک خودکار توییتر
  • ارسال پیام تاییدیه جهت رویدادهای پرداخت شده
  • جستجوی کلیدواژه ها
  • پشتیبانی از import CSV / ICS وب سایت های دیگر

 

افزونه Events Manager

 

بهترین افزونه های تقویم وردپرس

Events Manager یکی از افزونه های محبوب برای طراحی یک تقویم حرفه ای در وردپرس میباشد . Events Manager به شما این امکان را می دهد که تنظیمات را به نحو دلخواه با توجه به نیازهایتان پیکربندی کنید و همچنین از رویدادهای تکراری، رویدادهای روزانه و رویدادهای چند روزه پشتیبانی کنید.

دارای پنل مدیریتی بسیار قوی می باشد که با استفاده از آن میتوان رزرو رویداد ها را تایید یا لغو نمود ، همچنین میتوان رزرو رویداد ها را در قالب CSV و موارد دیگر صادر کرد و حتی شما میتوانید سطح های دسترسی مختلفی برای محدود کردن کاربران خود برای رویداد ها قرار دهید.

این افزونه از Google Maps، Multisite و BuddyPress پشتیبانی می کند. همچنین اعضا و مهمانان می توانند رویدادها را ارسال کنند. شما می توانید مکان ها را به تقویم خود اضافه کنید، آنها را دسته بندی کنید و ویژگی های سفارشی مانند کد رویداد را ایجاد کنید.

Events Manager همچنین از خوراک RSS و iCal برای رویدادهای تکی و چندگانه پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید رویداد های تقویم را از وب سایت های دیگر وارد کنید. برچسب ها و کد های کوتاه تقویم برای استفاده در پست ها و صفحات شما در دسترس قرار دارند. این افزونه همچنین شامل ویجت ها زیادی برای رویدادها، تقویم ها و مکان ها می باشد.

در نسخه کامل این افزونه {premium} ویژگی های زیادی وجود دارد مانند:

  •  استفاده از Authorize.net
  •  PayPal و پرداخت آنلاین
  •  فرم های رزرو سفارشی
  •  کد کوپن
  •  و …

 

افزونه Simple Calendar

 

بهترین افزونه های تقویم وردپرس

Simple Calendar یکی دیگر از افزونه های ساخت تقویم وردپرس می باشد که دارای پنل تنظیمات با ویژگی های فراوان می باشد.

Simple Calendar رویدادهای آینده را از Google بازیابی می کند و آنها را در پست، صفحات و ویدجت های شما نمایش می دهد.

بهترین بخش در مورد این افزونه این است که شما مجبور نیستید رویدادها را بصورت جداگانه در وردپرس ایجاد کنید، شما میتوانید همه آنها را از تقویم خود مدیریت کنید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که لینک فید تقویم گوگل خود را در محل مورد نظرتان قرار دهید.

این افزونه به طور کامل ریسپانسیو است و دارای ظاهری جذاب و مدرن می باشد . این افزونه همچنین دارای تنظیمات پیشرفته ای برای تنظیم مناطق زمانی، فرمت تاریخ / زمان و شروع هفته صورت می باشد.

 

افزونه Sugar Events Calendar Lite

 

بهترین افزونه های تقویم وردپرس

Sugar Events Calendar Lite دارای ظاهری ساده می باشد و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد، در حالی که با ویژگی های بسیار زیادی در پنل تنظیمات خود دارد. شما می توانید رویدادها را با کمک این تقویم ایجاد کنید و آنها را به بازدیدکنندگان وبسایت خود در صفحات سایتتان به فرم های جذابی نمایش دهید .

در نسخه رایگان این افزونه بخش های محدودی در دسترس شما قرار دارند . اما با خرید نسخه حرفه ای این افزونه ویژگی های بیشتری مانند: رویدادهای تکراری، دسته های رویداد، سفارشی سازی ظاهر تقویم و ویدجت های مختلف برای شما فعال می شود.

 

افزونه My Calendar

 

بهترین افزونه های تقویم وردپرس

افزونه My Calendar یک افزونه با امکانات فراوان می باشد که شما میتوانید به راحتی میتوانید با استفاده از آن رویداد ها را ایجاد کنید و آنها را در پست ها، صفحات و ویدجت ها نمایش دهید.

این افزونه دارای پنل تنظیماتی با ویژگی های فروان می باشد و با استفاده از نوع پست سفارشی رویداد می توانید توضیحات، محصول، زمان شروع و پایان و تاریخ و موارد دیگر را اضافه به تقویم خود اضافه کنید.

شما همچنین می توانید محل دقیق رویداد را وارد کنید و آن را بر روی نقشه نمایش دهید. My Calendar چندین تقویم، دسته و مکان را پشتیبانی می کند.

تقویم ها به شکل های ماهانه، روزانه یا هفتگی در قالب شبکه ای یا به صورت لیست نمایش داده می شوند. شما می توانید هر جنبه ای از نحوه نمایش تقویم را در ظاهر تقویم تنظیم کنید.

این افزونه به گونه ای طراحی شده است که از آن میتوان در هر ناحیه ای از بزارک ها برای نشان دادن رویدادهای امروز، رویدادهای آینده، تقویم جمع و جور و جستجوی رویدادها استفاده کرد. این افزونه به شما امکان ویرایش رویدادهای تکراری و مدیریت رویدادهای رزرو شده را می دهد.

 

افزونه Booking Calendar

بهترین افزونه های تقویم وردپرس

شما به راحتی میتوانید با استفاده از این افزونه و قرار دادن تقویم درون وب سایت خود گزینه رزرو آنلاین رویداد یا محصول را قرار دهید. این افزونه دارای فرم های مختلف برای ارسال رزرو و امکان جستجو و مرتب سازی رزرو های رویداد ها را دارد.

این افزونه با پشتیبانی از CAPTCHA هرزنامه ها را کاهش می دهد. همچنین ویجت های زیادی پشتیبانی می کند و برای وب سایت هایی که نیاز به رزرو آنلاین دارند مناسب است. شما همچنین می توانید رویدادهای تقویم گوگل خود را در پنل مدیریت رزرو خود وارد کنید و به سرعت در تقویم گوگل تقویم خود را اضافه کنید.

پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط