تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,371 بازدید
  • بدون نظر

همانطور که می دانید در فرم تماس وردپرس از استایل و جاوا اسکریپت‌هایی استفاده شده است که در صورت داشتن المان‌های بیشتر در فرم تماس و یا هر نوع فرمی که با فرم تماس ۷ وردپرس ساخته‌اید باعث سنگین شدن صفحه سایت شود، بنابراین لازم است تا اقدام به بهینه سازی فرم تماس وردپرس کرده و میزان سنگینی این صفحات را کاهش دهید.

در این مقاله از ایکس اسکریپت قصد دارم تا به معرفی دو قطعه کد بپردازم که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا فرم تماس وردپرس را بهینه کرده و به میزان قابل توجهی حجم صفحاتی که از این افزونه در آن استفاده کرده‌اید را کاهش داده و در نتیجه سرعت صفحات را افزایش دهید.

بهینه سازی فرم تماس وردپرس

 بهینه سازی فرم تماس وردپرس

یکی از مشخصه‌های بهینه بودن سایت کاهش زمان لود صفحه می‌باشد که هرچه این میزان زمان کمتر باشد امتیاز بیشتری از نظر سرعت بارگزاری در وردپرس به شما از سمت موتور جستجو اختصاص داده شده و سایت شما بهینه‌تر خواهد بود.

یکی از افزونه‌هایی که میان کاربران وردپرس استفاده زیادی دارد و همواره از ان استفاده می‌شود فرم تماس ۷ می‌باشد که به دلیل استفاده از CSS و JS حجم این صفحات در این افزونه زیاد بوده و باعث افت سرعت سایت می‌شود.

بنابراین برای بهینه سازی فرم تماس وردپرس می‌توانید به ترتیب زیر عمل کنید. ابتدا به ویرایشگر قالب خود مراجعه کرده و فایل فانکشن(functions.php) قالب را باز کرده و کدهای زیر را در مکان مناسبی از آن قرار دهید.

<?php // Deregister Contact Form ۷ styles add_action( 'wp_print_styles', 'aa_deregister_styles', ۱۰۰ ); function aa_deregister_styles() { if ( ! is_page( 'contact-me' ) ) { wp_deregister_style( 'contact-form-۷' ); } } ?>

همانطور که در کد بالا مشاهده می‌کنید با استفاده از این کد استایل مربوط به فرم تماس وردپرس بهینه شده و از میزان حجم آن کاسته خواهد شد. حال نوبت به بهینه سازی فایل جاوا اسکریپت استفاده شده در فرم تماس وردپرس می‌باشد که برای اینکار نیز می‌توانید کدهای زیر را در فایل فانکشن قالب خود قرار دهید.

<?php // Deregister Contact Form ۷ JavaScript files on all pages without a form add_action( 'wp_print_scripts', 'aa_deregister_javascript', ۱۰۰ ); function aa_deregister_javascript() { if ( ! is_page( 'contact-us' ) ) { wp_deregister_script( 'contact-form-۷' ); } } ?>

در این کد نیز مشابه استایل فرم تماس ۷ فایل‌های جاوا اسکریپت در این فرم نیز بهینه شده و سرعت بارگزاری صفحاتی که از فرم تماس در آن استفاده کرده‌اید افزایش خواهد یافت.

  • انتشار :16 مارس 19
  • دسته بندی :
  • نویسنده :Mahdi
Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده