تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,237 بازدید
  • بدون نظر

با سلام خدمت دوستان عزیز وردپرسی!

آیا برای شما نیز پیش آمده است تا استایل نوشته ها را بخواهید به دست نویسنده خود بسپارید؟

به عنوان نمونه فرض کنید تا می خواهید نوینده ها رنگ متفاوتی را برای کلمات لینک شده داشته باشند، یا اینکه نام آنها با رنگ متفاوت نمایش داده شده و هر نوع شخصی سازی که دوست دارید در محتوای نوشته برای هر نویسنده آن را اعمال کنید.

در این مقاله از ایکس اسکریپت قصد دارم به معرفی قطعه کدهایی بپردازم که با استفاده از انها قادر خواهید بود تا اجازه دهید مطالب هر نویسنده دارای استایل دلخواه خود باشند.

تعیین استایل دلخواه نوشته ها برای نویسندگان

تعیین استایل دلخواه نوشته ها

تعیین استایل دلخواه نوشته ها برای نویسندگان

برای شروع کار ابتدا فایل index.php و یا هر فایلی که در قالب شامل loop می باشد را باز کرده و کدهای زیر را در ان قرار دهید.

<?php $author = get_the_author_meta('display_name'); ?>

سپس به دنبال المنت DIV د رآن بگردید و در مکان مناسب که مربوط به آی دی نوشته می باشد کدهای زیر را جایگزین کدهای قبلی کنید.

<div id="blog-post-<?php the_ID(); ?>" <?php post_class($author); ?>>

پس از اینکه فایل مورد نظر را ذخیره نمایید وردپرس بر اساس نام کاربر استایل مورد نظر را برای نوشته نمایش خواهد داد. حال برای اینکه استایلها را نیز برای هر نویسنده و نام آنها تعیین کنید وارد ویرایشگر قالب خود شده و مشابه کدهای زیر استایل خود را در هر بخش برای نویسنده ای که نام آن را وارد کرده اید ایجاد کنید.

.John {
color: blue;
.
.
.
}
.Jennifer {
color: red;
.
.
.
}

دقت کنید که نام نویسنده باید با نام استایل دقیقا مطابقت داشته و حروف کوچک و بزرگ نیز در آن رعایت شده باشد. حال از این پس هر گاه نوشته مربوط به هر نویسنده نمایش داده شود استایل اعمال شده نیز برای نوشته های وی اعمال خواهد شد.

شاد باشید..

  • انتشار :04 مه 19
  • دسته بندی :
  • نویسنده :Mahdi
Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط