تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,389 بازدید
  • بدون نظر

تعیین تعداد کلمات خلاصه مطالببا سلام خدمت دوستان عزیز وردپرسی!

یکی از ویژگی هایی که دست ما را در شخصی سازی وردپرس بازتر می کند این است که تعداد کلمات دلخواه خود را برای صفحات اصلی، دسته بندی مطالب، برچسب، پست تایپ دلخواه و.. را به دلخواه خود تعیین کنیم.

در حالت پیشفرض تعداد کلمات موجود برای نمایش خلاصه مطلب در وردپرس بر روی ۲۵۰ کلمه تنظیم شده است که به صورت خودکار از ابتدای نوشته تا ۲۵۰ اُمین کلمه را نمایش می دهد و برای مشاهده کامل متن نوشته میتوان به نوشته مراجعه کرد.

حال در این آموزش از ایکس اسکریپت قصد دارم تا به معرفی قطعه کدی بپردازم که با استفاده از آن میتوانید بدون نیاز به افزونه تعداد کلمات برای خلاصه مطلب در وردپرس را به دلخواه خود تغییر دهید.

تعیین تعداد کلمات خلاصه مطالب در وردپرس

برای شروع کار وارد ویرایشگر قالب خود شده و فایل فانکشن (functions.php) قالب را باز کرده و کدهای زیر را در مکان مناسبی از ان قرار دهید.

function my_excerpt_length($length) {
return ۱۱۰;
}
add_filter('excerpt_length', 'my_excerpt_length');

همان طور که در کدهای فوق مشاهده می کنید در این کد تعداد کلمات برای نمایش محتوای خلاصه نوشته را بر روی ۱۱۰ کلمه تعیین کرده ام حال اگر میخواهید تعداد آن را به دلخواه خود تغییر دهید کافی است تا به جای آن که در مقابل return قرار دارد تعداد مدنظر را وارد کنید تا در خلاصه نوشته آن را برگرداند.

راه دیگری که وجد دارد نیز این است که هنگام افزودن نوشته از تگ more استفاده کرده و میزان خلاصه مطلب برای نمایش را به دلخواه خود برای هر نوشته معین کنید. با استفاده از تگ more کلماتی که تا قبل از این کد قرار دارند به عنوان خلاصه مطلب تلقی شده و در سایت نمایش داده خواهند شد و ادامه مطلب نیز بعد از آن خواهد بود.

شاد باشید..

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط