تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,584 بازدید
  • بدون نظر

حل مشکل ستاره دار نشدن مطالب در گوگل

 

مشکل ستاره دار نشدن مطالب در گوگل

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که از افزونه هایی مثل Google Rich Snippets برای ستاره دار کردن مطالبتان در گوگل استفاده کرده باشید اما چرا مطالبتان ستاره دار نمیشود ؟ راه حل چیست ؟ امروز در ایکس اسکریپت می خواهیم در این مورد توضیحاتی خدمت شما ارائه بدیم در ادامه با ما همراه باشید…

 

چرا و به چه دلیل مطالبمان در گوگل به صورت ستاره دار نمایش داده نمی شوند

 

1- استفاده از افزونه های مشکل دار

 

حل مشکل ستاره دار نشدن مطالب در گوگل

 

می توان گفت یکی از اصلی ترین مشکل ستاره دار نشدن مطالب در گوگل افزونه ها هستند. بار ها خودم نیز مشاهده کردم افزونه هایی خراب و یا مشکل دار در بعضی سایت ها قرار داده شده نام یکی از این افزونه ها Google Rich Snippets است که شاید بار ها اسمش را شنیده باشید متاسفانه بعضی از افراد که به زبان برنامه نویسی تسلط ندارند و این افزونه ها را فارسی می کنند. دچار اشتباه میشوند و افزونه را به هم میزنند پیشنهاد می کنم از چنین افزونه هایی استفاده نکنید.

 

2- محبوبیت کم در گوگل

 

حل مشکل ستاره دار نشدن مطالب در گوگل

 

یکی دیگر از دلایل و مشکل ستاره دار نشدن مطالب در گوگل محبوبیت کم در گوگل می باشد به طور عادی برای اینکه مطالب یک سایت به صورت ستاره دار در گوگل نمایش داده شود باید حدود 2 تا 6 ماه منتظر بمانید حتی ممکن است بیشتر زمان ببرد این مورد برای سایت هایی که از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند کمتر است.

 

چگونه بفهمیم افزونه ای که برای اینکار استفاده می کنیم مشکلی ندارد

 

شاید بعضی از شما بخواهید بدانید افزونه ای که استفاده می کنید مشکل دار است یا سالم است برای این که از این موضوع آگاه شوید می توانید از ابزار Structured Data Testing Tool گوگل استفاده کنید برای اینکار ابتدا بر روی اینجا کلیک کنید آدرس یکی از پست های خود را که با افزونه مورد نظر ستاره دار کردید بدهید.

 

بعد از جست و جو یک باکس به اسم Review یا hreview باید قابل مشاهده باشد اگر یکی از این دو موجود بود و خطایی در آن وجود نداشت افزونه مورد نظر سالم است اما اگر هیچ یک از این دو قابل مشاهده نبود بدین معنی است که افزونه مورد استفاده شما مشکل دارد من پیشنهاد می کنم از افزونه All In One Schema.org استفاده کنید.

 

موفق و پیروز باشید…

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط