تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 4,611 بازدید
  • بدون نظر

پست خرید گیفت کارت را برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به کمک دارند را ارائه کرده ایم ، در ابتدا بد نیست کمی در خصوص خود گیفت کارت تعریفی داشته باشیم .

گیفت کارت چیست ؟

گیفت کارت را اگر بنده بخواهم به زبانی بسیار بسیار ساده بیان کنم به این شکل هست که تقریبا تمامی شما خط موبایل خود را با کارت شارژ های ایرانسل و یا همراه اول جهت افزایش اعتبار شارژ نموده اید حال کارت شارژ را یا بصورت فیزیکی از مغازه تهیه کرده اید یا بصورت الکترونیکی خرید کرده اید که هردو یک عمل را برای شما انجام می دهند گیفت کارت هم به همین شکل میباشد شما هرنوع گیفت کارتی (گیفت کارت اپل ، گیفت کارت پلی استیشن ، گوگل پلی ، گیفت کارت اسکایپ ، اسپاتیفای و…. ) را که تهیه می کنید برای شارژ یکی از حساب های ذکر شده میباشد ویا خرید از جایی، برای بخش خرید از جایی هم  یک مثال دیگری میزنم که کاملا متوجه شوید شما شاید بارها شنیده باشید که بانک ها کارت هدیه ارائه میدهند که به شخصی شما هدیه می دهید که آن شخص میتواند آن کارت را هرجا که ببردخرید خود را انجام دهد ، که انواع گیفت کارت هایی که در زمینه بخواهم نام ببرم گیفت کارت ویزا ( visa  ) ، گیفت کارت مستر ( Master )، مینت کارت ( Mint card )،و …. . با برخی نرم افزار ها میتوان گیفت کارت رایگان را هم بدست آورد که در این مقوله نمی گنجد.

 

 

 

آموزش خرید گیفت کارت

نکته: قبل از خرید گیفت کارت اپل و یا گیفت کارت آیتونز می بایست ( ساخت اپل آیدی ) داشته باشید تا بتوانید گیفت کارت خود را ردیم کنید که با مراجعه به پست آموزش ساخت اپل آیدی میتوانید بصورت رایگان اپل ایدی خود رابسازید.

 

در ابتدا شما وارد سایت دایو سنتر میشوید و برروی کلمه فروشگاه  یا برروی یکی  آیتم های گیفت کارت که کلمه “خرید” دارد کلیک کنید سپس شما به شاپ یا همان فروشگاه هدایت می شوید.

 

همان طور که در تصویر زیرمشخص میشود شما می بایست گیفت کارت مورد نیاز خود را انتخاب کنید در مرحله بعد مقدار آن و در آخر ورود اطلاعات جهت ثبت نام….

 

نکته : ثبت اطلاعات تنها یک مرتبه صورت میگیرد و پس از آن شما با ورود به پنل کاربری میتوانید هرتعداد گیفت کارتی که احتیاج دارید خرید کنید.

 

پس از زدن دکمه پرداخت کدی برای خط شما ارسال می شود کاربران عزیز دقت داشته باشید که اگر شما اسمس تبلیغاتی خودرا غیر فعال کرده باشید ، اسمس برای وریفای ارسال نخواهد شد و  میبایست از طریق فرم تماس با ما درصورت بروز هرگونه مشکل در پروسه ثبت نام و یا قسمت های دیگر با پشتیبانی دایو سنتر تماس حاصل فرمایید.

Avatar

درباره نویسنده : محمد

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط