تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,410 بازدید
  • بدون نظر

image001

 

هاست چیست؟ هاستینگ چه استفاده ای دارد؟

شما برای آنکه بتوانید در بستر وب، وبسایتی برای خود راه اندازی کنید به فضایی نیاز دارید که به آن هاست میزبان وب می گویند.

 

اما چه هاستی برای وبسایت انتخاب کنید که نتیجه مطلوبی داشته باشد؟

برای انتخاب نوع و کیفیت هاست، شما باید به زمینه فعالیت وبسایت تان و میزان ترافیک بازدید ورودی آن توجه داشته باشید. باید چند قدم در آینده را در نظر بگیرید؛ وقتی که فعالیت سایت روز به روز روند روبه رشد را طی کند، در نتیجه ترافیک ورودی وبسایت نیز افزایش می یابد و کیفیت و نوع هاستینگ شما اهمیت بسیار زیادی را پیدا خواهد کرد. اگر که شما با هزینه های بسیار و زحمت فراوان برای وبسایتتان زحمت بکشید اما فقط برای یک روز دچار مشکلات و قطعی هاست شوید در رتبه بندی صفحات وبسایت شما در موتورهای جست و جو، علی الخصوص گوگل، امتیازات منفی فراوانی دریافت خواهید کرد؛ پس اولین قدم در انتخاب هاست برای وبسایت، تهیه هاست معتبر و با کیفیت، متناسب با میزان ترافیک بازید روزانه وبسایت شما است. در دومین قدم شما باید به میزان بودجه ای که برای خرید هاست دارید توجه کنید؛ یعنی از لحاظ اقتصادی هاستی را انتخاب کنید که قیمتش مناسب باشد و درعین حال کیفیت و امکانات بالایی را دارا باشد.

 

همچنین ذکر این نکته ضروری است که هرچه کیفیت و امکانات هاست بالاتر باشد، سرعت لود (بالا آمدن وبسایت) نیز بالاتر است و هم در نظر کاربران و هم به ویژه موتورهای جست و جو برای رتبه دادن به وبسایت شما بسیار اهمیت دارد! اگر که زمینه فعالیت وبسایت شما به گونه ای است که بیشتر ورودی وبسایت از داخل کشور است، پیشنهاد می کنیم از هاستی استفاده نمایید که میزبانی آن در داخل کشور است تا سرعت لود وبسایت شما برای کاربران داخل کشور بالا باشد. یکی از بهترین و معتبرترین هاستینگ های میزبان داخل کشور، هاست میزبان وب ارایه شده توسط شرکت میزبان فا می باشد که سرور این هاستینگ در برج میلاد تهران قرار دارد. علاوه بر ارایه ی هاستینگ با کیفیت، تعرفه قیمت پنل های مختلف این شرکت از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای مشاهده قیمت ها و پنل های مختلف ارایه شده بخصوص هاست داخل کشور توسط میزبان فا روی بنر زیر کلیک کنید:

 

image002

 

چرا میزبان فا معتبر است؟ چرا هاست ارایه شده توسط این شرکت نسبت به کیفیت بالای آن قیمت بسیار مناسبی دارد؟

میزبان فا با میزبانی بیش از 3000 وبسایت یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین شرکت های ارائه ی هاست میزبانی وب است؛ چرا با جرات چنین چیزی را مطرح میکنیم؟ چگونه ثابت کنیم که این شرکت رتبه و اعتبار بالایی در بین ارائه دهندگان هاست دارد؟ کافی است که به وبسایت الکسا (alexa.com) مراجعه کنید و در قسمت siteinfo آدرس وبسایت mizbanfa.net  را وارد نماید تا متوجه اعتبار و رتبه این وبسایت در بین وبسایت های ایرانی شوید.

image003

اگر در مورد نحوه کارکرد و کاربرد وبسایت الکسا دوست دارید بیشتر بدانید، بر روی عکس زیر کلیک نمایید، تا در مقاله ای مفصل به شرح حال رتبه الکسا، نحوه سنجش و اعتبار آن بپردازیم :

image004

 

Avatar

درباره نویسنده : محمد

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط