تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,328 بازدید
  • بدون نظر

ساخت لینک کوتاه مطالب با افزونه وردپرس Short URL

 

سلام خدمت همراهان خوب ایـکـس اسـکـریـپـت 🙂

 

آموزش ساخت لینک کوتاه مطالب در وردپرس

 

در این آموزش از مکانیک وردپرس افزونه‌ای را به شما معرفی خواهم کرد که برای سایت وردپرسی شما امکان ساخت لینک کوتاه مطالب را فراهم می‌کند و با استفاده از آن قادر خواهید بود تا برای مطالب خود لینک کوتاه ایجاد نمایید.

 

ساخت لینک کوتاه مطالب با افزونه وردپرس Short URL

معرفی افزونه ساخت لینک کوتاه مطالب با Short URL

 

افزونه‌ ی short url که در این مقاله به آن پرداختیم در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون بیش از ۶.۰۰۰ نصب فعال داشته است.

 

با استفاده از این افزونه خواهید توانست تا برای مطالب خود لینک کوتاه را با قابلیت انتخاب تعداد کاراکتر، امکان درج عدد در لینک‌های کوتاه، امکان تعیین حروف بزرگ و کوچک در لینک‌های کوتاه و … را ایجاد کنید.هم چنین توسط آن می توانید لینک های خروجی یا حتی داخلی که دارای آدرس طولانی می باشند را کوتاه سازی کنید.

 

یک دیگر از ویژگی های این افزونه امکان درون ریزی و برون ریز لینک ها می باشد که در تنظیمات می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

 

نصب و فعال سازی افزونه short url

 

بعد از نصب و فعال سازی افزونه به صفحه تنظیمات آن مراجعه کرده تنظیمات مورد نظر خود را سفارشی سازی کنید.

 

در برگه پارامترها می توانید تعیین کنید که لینک کوتاه نوشته‌ها شامل چه نوع کاراکترهایی باشد،که در اینجا سه انتخاب دارید.

 

  • حروف کوچک
  • حروف بزرگ
  • اعداد

 

بنابراین اگر هر سه گزینه را فعال کنید لینک کوتاه نوشته شما شامل کاراکترهایی ترکیبی از اعداد و حروف بزرگ و کوچک خواهد بود.

 

در بخش پیشوند هم می توانید یک پیشوند دلخواه وارد کنید تا قبل از کاراکترهای لینک کوتاه اضافه شود که این پیشوند می‌تواند شامل نام کوتاهی از سایت شما باشد به عنوان مثال برای کلمه ایکس اسکریپت می شود از پیشوند mw در آنها استفاده کرد.

 

از این پس بعد از اعمال تنظیمات هر مطلبی که در سایت منتشر کنید یک لینک کوتاه برای آن ایجاد خواهد بود که می‌توانید آنها را مدیریت و استفاده کنید.

 

موفق باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده