عضویت به مدت محدود و بدون رمز

با سلام خدمت دوستان عزیز وردپرسی!

مطمئنا برای شما هم پیش آمده تا برای افزودن قابلیت یا رفع مشکل در وردپرس کاربری را در سایت عضو نمایید تا آن را برای شما رفع کند. برای این کار مطمئنا به بخش افزودن کاربر در پیشخوان مراجعه خواهید نمود و کاربر جدید را اضافه می کنید تا تغییرات را برای شما انجام دهد. اما مشکلی که این روش دارد این است که می بایست اقدام به تغییر رمز نمایید، اما ما در این مقاله از ایکس اسکریپت قصد داریم تا افزونه ای به شما معرفی کنیم که با استفاده از ان می توانید نقش کاربری را اضافه نمایید بدون اینکه نیازی به انتخاب رمز باشد.

افزونه ساخت اکانت در وردپرس بدون رمز

افزونه ای که ما قصد معرفی ان را داریم با نام Temporary Login Without Password در مخزن وردپرس ثبت شده است و تا به امروز توانسته است تا بیش از ۳۰ نصب فعال و کسب امتیاز ستاره ای ۵ از ۵ را به خود اختصاص دهد.

پس از نصب و فعال سازی افزونه منویی مطابق تصویر زیر در بخش کاربران پیشخوان وردپرس با نام Temporary Logins اضافه خواهد شد. بر روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه مورد نظر برای ایجاد کاربر شوید.

عضویت به مدت محدود و بدون رمز

عضویت به مدت محدود و بدون رمز در وردپرس

مشابه تصویر بر روی گزینه create new کلیک کنید تا صفحه مورد نظر برای ایجاد کاربر باز شود. و اطلاعات خواسته شده را ایجاد نمایید.

عضویت به مدت محدود و بدون رمز

عضویت به مدت محدود و بدون رمز در وردپرس

همان گونه که در تصویر می بینید می توانید فرم مورد نظر را کامل نموده و به ترتیب ایمیل، نام، نام خانوادگی، نقش کاربری و زمان انقضای کاربر را تعیین نموده و کاربر مورد نظر را ایجاد نمایید. با ایجاد نقش کاربری ایمیلی برای کاربر ارسال می شود که حاوی یک لینک می باشد و با کلیک بر روی آن بدون نیاز به تعیین رمز دسترسی به پیشخوان وردپرس برای وی فراهم خواهد شد و کاربر قادر خواهد بود تا زمان انقضا دسترسی لازم به سایت را داشته باشد.

در انتخاب نقش کاربری دقت داشته باشید، چرا که میزان دسترسی کاربر در آن تعیین می شود که می توانید آن را به عنوان نویسنده، مدیرکل و.. انتخاب نمایید.

برای مشاهده و مدیریت کاربران در صفحه افزونه مطابق تصویر زیر برای شما قابل دسترسی خواهد بود که می توانید اطلاعاتی از قبیل نام، نقش کاربری، آخرین زمان ورود به سایت، تاریخ انقضا و مدیریت کاربر برای حذف، بستن دسترسی و ویرایش آن را انتخاب کنید.

عضویت به مدت محدود و بدون رمز

عضویت به مدت محدود و بدون رمز در وردپرس

مطابق تصویر فوق می توانید به ترتیب با کلیک بر روی آیکون قفل دسترسی کاربر را مسدود نمایید، با کلیک بر روی آیکون ضربدر کاربر را حذف نمایید و با کلیک بر روی آیکون پیوند آدرس ورود برای کاربر را کپی کنید.

با انقضای کاربر کلیه اقدامات انجام شده توسط وی که با دسترسی مدیر کل بوده است از قبیل مطالب نوشته شده، لایک مطالب و.. در اکانت نویسنده در سایت نمایش داده خواهد شد.

مزایای استفاده از افزونه

  • امکان تعریف نقش کاربری بدون نیاز به رمز و دارای تاریخ انقضا
  • بسته شدن دسترسی کاربر پس از تاریخ تعیین شده
  • نمایش زمان آخرین ورود کاربر به سایت
  • مناسب برای سایت های خبری و تفریحی برای بسته شدن دسترسی کاربران پس از زمان مشخص
  • و…