تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,079 بازدید
  • بدون نظر

در هر کاری که افراد انجام می دهند سختی ها و مشکلاتی وجود دارد که باید به بهترین شکل ممکن آنها را مدیریت نمایند ؛ در مدیریت یک سایت نیز سخت ها و مشکلاتی وجود دارد که مدیران سایت ها باید آنها را رفع کنند و برطرف کردن آنها در سریع ترین زمان ممکن نیز حائز اهمیت است و اهمیت آن از هیچکس پوشیده نیست ؛ یکی از مشکلاتی که مدیران سایت ها با آن روبرو هستند ، مشکل بروز رسانی و مدیریت بخش های مختلف سایت می باشد که در این مورد مدیر سایت بیشتر با کمبود وقت مواجه می شود که باید آن را برطرف نماید !

غیرفعال سازی ویرایش قالب و افزونه

بهترین روش برای جبران این کمبود وقت استفاده و جذب نویسندگان و وبمستران می باشد تا در زمینه ی بروز رسانی سایت وی را یاری کنند ! اما باز هم مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که یکی از آنها سطح دسترسی کاربران می باشد که در برخی از مواقع نوع کاربری نویسنده پاسخگوی آن نمی باشد و نیاز به سطح دسترسی کامل به سایت یا همان مدیریت کل سایت می باشد ؛ اما در این مرحله نیز مدیر سایت شاید قصد داشته باشد که نویسندگان او به بخش هایی مانند ویرایش قالب و افزونه دسترسی نداشته باشند تا با مشکلی مواجه شوند . در این مطلب قصد داریم به شما کاربران وردپرسی آموزش دهیم که چگونه می توان ویرایش قالب و افزونه را به طور کلی از کار انداخت تا در صورت دسترسی کامل دادن به نویسندگان به مشکلی بر نخورید!

غیرفعال سازی ویرایش قالب و افزونه در وردپرس

در این بخش قصد معرفی تکه کدی برای وردپرس را داریم که توسط آن قادر غیرفعال سازی و از بین بردن دسترسی نویسندگان و مدیران سایت به بخش ویرایشگر قالب و افزونه خواهید بود ؛ برای اینکار کافی است تکه کد زیر را در بخش توابع قالب خود یا همان فایل Function.php قرار دهید :

define( 'DISALLOW_FILE_EDIT', true );domain.com/random/

توسط تکه کد بالا قادر به غیرفعال سازی ویرایش قالب و افزونه در وردپرس خواهید بود .

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط