تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,205 بازدید
  • بدون نظر

غیر فعال کردن ایمیل ثبت نام کاربر جدید

غیر فعال کردن ایمیل ثبت نام کاربر جدید در وردپرس

اگر گزینه ثبت نام را در سایت خود فعال کرده باشید و همچنین از یوزر پرو استفاده نکنید. هر زمان که کاربر جدیدی ثبت نام می کند، وردپرس هشداری از طریق ایمیل به آدرس ایمیل مدیر می فرستد. در سایتهای معروف که تعداد کاربران جدید که هر روز به سایت اضافه می شوند زیاد است، این موضوع میتواند آزار دهنده باشد.

 

بنابراین ممکن است که شما بخواهید این اعلانها را خاموش کنید. این مقاله به شما چگونگی انجام این کار را می گوید.

غیر فعال کردن ایمیل ثبت نام کاربر جدید

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعالسازی افزونه Disable New User Notification Emails است. این افزونه براحتی دریافت ایمیل هشدار کاربر جدید را غیرفعال می کند و هیچگونه تنظیماتی برای پیکربندی ندارد.

توجه داشته باشید که این افزونه تاثیری در ایمیلهای دیگر که در وردپرس فرستاده می شود ندارد. به عنوان مثال کاربرانی که در سایت شما ثبت نام می کنند، نام کاربری و رمز عبور را در ایمیل دریافت می کنند. همچنین اگر آنها نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کردند، می توانند دوباره آنرا دریافت کنند. این افزونه فقط دریافت هشدار ایمیلهای کاربرانی که تازه ثبت نام کرده اند را غیرفعال می کند.

اگر شما از کاربران در سایت خود ایمیل دریافت نمی کنید، باید تنظیمات وردپرس خود را با استفاده از حل مشکل ارسال ایمیل وردپرس بررسی کنید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده