تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,484 بازدید
  • بدون نظر

قالب وردپرس Photograph

در ادامه معرفی قالب‌های وردپرس رایگان در ایکس اسکریپت برای شما یک قالب وردپرس عکاسی تهیه کرده‌ایم. برای کسانی که می‌خواهند یک گالری و یا نمایشگاه عکاسی آنلاین برای خود ایجاد کنند. قالبی که برایتان در نظر گرفته‌ایم به نام قالب وردپرس Photograph است که استایل عکاسی دارد اما هر تصویر در این قالب نمایانگر یک مطلب در سایت است و به صورت کامل می‌توانید اطلاعاتی را به آن بدهید. در ادامه بیشتر در خصوص این قالب و ویژگی‌های منحصر به فرد آن صحبت خواهیم کرد.

قالب وردپرس Photograph

قالب وردپرس Photograph دارای یک اسلایدر تمام صفحه جذاب در ابتدای سایت است و در ادامه بخش نامرتب تصویری قالب را کامل می‌کند که این بخش نامرتب مجموع گالری تصاویر شماست و هر کدام به یک نوشته مرتبط می‌شوند که به صورت غیرهمزمان بارگذاری می‌شوند. در نهایت نیز بخش فوتر با یک بک‌گراند جذاب قالب وردپرس Photograph را به اتمام می رساند.

ویژگی های قالب وردپرس وبلاگی photograph

  • قالب وردپرس Photograph دارای اسلایدر اصلی تمام صفحه در ابتدای صفحه است.
  • دارای بخش گالری تصاویر نامرتب و اتصال هریک به نوشته‌های سایت
  • دارای ویژگی غیر همزمان تصاویر و افزایش سرعت بارگذاری سایت

قالب وردپرس Photograph

روش نصب قالب وردپرس وبلاگی photograph

برای نصب و راه اندازی قالب وردپرس Photograph ابتدا وردپرس را روی هاست خود نصب نمائید و سپس قالب را در بخش پوسته‌های ادمین وردپرس بارگذاری و فعال نمائید. در نهایت فایل‌های درون ریز را که در انتهای این مقاله دانلود می‌کنید در قسمت ابزارها درون ریزی کنید تا بتوانید دموی آنلاین را در اختیار داشته باشید.

 

دانلود قالب

پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط