تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,528 بازدید
  • بدون نظر

قالب وردپرس تک‌ صفحه‌ای Singleapp

مارکت‌های فروش و دانلود اپلیکیشن هر روز در حال گسترش است و با توجه به تغییرات شگرفی که در زمینه اپ‌های موبایل در حال شکل‌گیری‌ست توسعه دهندگان برنامه‌های موبایلی هم هر روز در حال ایجاد اپ‌های جدید و جذاب هستند در این میان نیاز است که این نرم‌افزارها به کاربران معرفی شده تا بتوانند آن ها را به مرحله فروش و یا دانلود برسانند. در این مقاله ما برای شما قالب وردپرس Singleapp که یک قالب تک‌صفحه‌ای در وردپرس است برای معرفی اپلیکیشن‌های موبایل آماده کرده‌ایم که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

قالب وردپرس Singleapp 

قالب وردپرس Singleapp یک قالب وردپرس در حوزه آی تی و موبایل است. این قالب برای شما فضایی آماده کرده که در آن بتوانید اپلیکیشن خود را معرفی کرده و برای فروش و یا دانلود عموم قرار دهید. این قالب، بسیار شیک و حرفه‌ای طراحی شده است و کاملا مناسب برای یک وبسایت شرکتی یا تک صفحه‌ای فوق است اما می‌توانید آن را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. در ادامه می‌توانید دموی قالب را مشاهده نمائید.
این قالب دارای قسمت‌های مختلف برای یک وب سایت شرکتی است این قسمت‌ها عبارتند از: بخش معرفی شرکت، نمونه کار‌های شرکت، بخش Call to action و…

ویژگی‌های قالب وردپرس Singleapp

  1. سرعت بارگذاری بالا
  2. کد نویسی بهینه و استاندارد
  3. انعطاف پذیری فوق العاده بالا در استفاده از المان های مختلف
  4. مناسب برای رفع نیاز های یک وب سایت شرکتی حرفه ای
  5. دارای ۵ ابزارک مختص ایجاد صفحه اصلی و صفحات داخلی
  6. دارای ویژگی تغییر استایل قالب از تک صفحه‌ای به پارالکس

قالب وردپرس تک‌ صفحه‌ای Singleapp

نکات نصب

برای نصب قالب وردپرس Singleapp در ابتدا باید وردپرس را روی هاست خود نصب کنید و سپس قالب را دانلود کرده و در بخش پوسته‌های وبسایت خود بارگذاری نمائید. حال از طریق پیشخوان وردپرس و یا از طریق بخش theme در هاست. در نهایت از بخش پیشخوان وردپرس و قسمت پوسته‌ها آن را فعال نمائید. در ادامه و برای ایجاد دمو ابتدا فایل‌های درون‌ریز را از بخش ابزار‌ها درون ریزی کرده و سپس برای ایجاد صفحه اصلی به قسمت نمایش و ابزارک‌ها بروید. در این بخش با قرار دادن ابزارک‌های مورد نظر خود صفحه اصلی را همانند دمو ایجاد کنید.

 

دانلود قالب

پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط