تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,037 بازدید
  • بدون نظر

افزونه معرفی زبان و مکان سایت به موتور جستجوی گوگل

سئو وردپرس برای صاحبان کسب و کار های اینترنتی و پشتیبانی سایت های وردپرس همیشه دارای اهمیت بوده است.در بعضی مواقع مسیر درستی را برای دستیابی به هدف انتخاب کرده و گاها در مسیر اشتباهی قدم گذاشته می شود که کاملا تاثیر منفی در سایت وردپرس شما خواهد گذاشت در این بین بعضی از موارد کاملا مشخص هستند وکه به حل مشکلات احتمالی و بهبود وضعیت سایت وردپرس ما کمک خواهند کرد. در ادامه این مقاله با وب سایت ایـکـس اسـکـریـپـت همراه باشید.

 

افزونه معرفی زبان و مکان سایت به موتور جستجوی گوگل

 

آیا تا به اکنون با معرفی زبان و مکان سایت به موتور جستجوی گوگل آشنایی داشته اید یابه آن اندیشیده اید و آیا این موضوع تاثیری در سئو وردپرس سایت شما دارد؟ در این نوشته آموزش وردپرس تیم ایکس اسکریپت افزونه Hreflang manager را به شما معرفی خواهیم کرد که یک افزونه کار آمد در معرفی زبان و مکان سایت به موتور جستجوی گوگل خواهد بود.

 

افزونه معرفی زبان و مکان سایت به موتور جستجوی گوگل

 

مزایای استفاده از افزونه Hreflang manager

  • بهینه سازی سئو سایت وردپرس
  • دریافت رتبه بهتر در زبان فارسی
  • نمایش رتبه بهتر برای کابران ایران
  • افزایش ترافیک ورودی سایت وردپرس
  • بازدهی بیشتر در فروش

 

هنگامی که شما مکان و زبان سایت وردپرس خود را به موتور جستجوی گوگل معرفی می کنید ، وبسایت وردپرس شما نسبت به مکان و زبان جستجوی کاربر در در صفحات نتایج جستجوی گوگل رتبه مناسب تری نسبت به بقیه سایت‌ ها کسب خواهد کرد.

 

زمانی که یک کاربر در موتور جستجوی گوگل به دنبال یک نوشته فارسی می گردد ،تمام سعی موتور جستجوی گوگل این است که بهترین انتخاب را از بین سایت های وردپرس فارسی به کاربر نشان دهد.تگ hreflang تاثیرگذارترین و در عین حال بهترین روش فهمیدن زبان سایت وردپرس شما توسط موتورهای جستجو می باشد.اینجاست که افزونه Hreflang manager کارایی دارد و با تولید تگ Hreflang به موتور جستجوی گوگل برای پیدا کردن سایت های به زبان فارسی کمک می کند.

موتور جستجوی گوگل ارزش بیشتر و بالاتری به سایت وردپرسی که دارای تگ hreflang می باشد خواهد داد.

 

اما اگر از این افزونه استفاده هم نکنید گوگل بعد از گذشت زمان خواهد فهمید که محتوای سایت وردپرس شما فارسی است و این امر به وقت و زمان بیشتری نیاز دارد.زمانی که شما یک نوشته جدید در سایت انتشار می دهید بعد از مدت زمانی موتور جستجوی گوگل از زبان آن آگاهی پیدا می کند در این حین که شما ار تگ hreflang در مطالب حود استفاده می کنید بلافاصله زبان سایت شما تشخیص داده می شود و این کار به ایندکس سریع مطالب در صفحات اول نتایج گوگل دارای اهمیت زیادی است.

 

افزونه معرفی زبان و مکان سایت به موتور جستجوی گوگل

 

امکانات افزونه hreflang manager

 

  • پشتیبانی کردن از آخرین نسخه وردپرس
  • پشتیبانی کردن از افزونه های ووکامرس و edd
  • پشتیبانی کردن از ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس
  • پشتیبانی کامل از زبان فارسی
  • مذیریت سایت های چندزبانه
  • انجام برون ریزی و درون ریزی

 

تنظیمات افزونه مدیریت hreflang

کار با افزونه افزونه Hreflang manager بسیار آسان و بسیار سریع است و شما در کمترین زمان ممکن مطالب خودتان را از نظر زبان و مکان هدف به موتورهای جستجو معرفی میکنید. بعد از دریافت افزونه و بارگذاری آن اقدام به نصب و فعال سازی آن کنید.پس از نصب کردن افزونه Hreflang manager گزینه ای با نام Hreflang به پیشخوان وردپرس شما افزوده خواهد شد.

 

بعد از نصب کردن افزونه در زیر همه نوشته‌ ها و برگه‌ های وبسایت وردپرس شما کادری به نام Hreflang Manager اضافه خواهد شد.تنظیمات افزونه Hreflang manager در دو دسته عمومی و پیش فرض قرار دارد .ما در این آموزش فقط موارد مهم را توضیح خواهیم داد.

اگر زبان سایت شما فارسی می باشد باید زبان فارسی را در تنظیمات انتخاب کرده و مکان پیش فرض سایت وردپرس خود را برای کاربران هدف را روی ایران قرار دهید.هم چنین اگراز سایت چند زبانه استفاده می کنید می‌توانید زبان و مکان هر کدام از زبان‌های سایت را جداگانه تعیین کنید.

 

و در پایان

 

اگر سئوی سایت وردپرس شما برایتان دارای اهمیت است و بالا قرار گرفتن در نتایج جستجو گوگل برای شما اهمیت دارد توصیه می‌ شود تا زبان و مکان سایت خود را به موتور جستجوی گوگل معرفی کنید.این کار به آسانی توسط افزونه Href Manager قابل انجام است و شما می‌توانید نظاره گر بهبود سئو وردپرس خود بعد از مدت کوتاهی باشید.

 

موفق باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده