تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,469 بازدید
  • بدون نظر

نمایش آخرین مطالب دیده شده توسط کاربر

 

آیا براتون جالب بوده که بدونید چگونه وبسایت‌هایی مثله آمازون، آخرین آیتم‌هایی که بازدید کردید را به یاد دارند و به شما نشون میدن؟ در حالی که اصلا به این سایت‌ها لاگین نکردید. بیشتر سایت‌های فروشگاهی از کوکی‌ها برای نشون دادن آخرین آیتم‌‌های مشاهده شده استفاده می‌کنند. این ویژگی به بازدیدکنندگان و کاربران کمک می‌کنه تا بتوانند انتخاب‌های قبلی خود را ببینند و آنچه که قبلا پسندیدند رو به یاد بیارند و در نهایت محصولات را مقایسه کنند. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آخرین پست‌هایی را که کاربران مشاهده کرده‌اند را به آن‌ها نشان دهید. هدف از این کار مشتاق نگه داشتن کاربران و یادآوری مزیت‌های وبسایت‌تان  و البته توسعه برندینگ شماست. در ادامه با ایکس اسکریپت همراه شوید 🙂

نمایش آخرین مطالب دیده شده توسط کاربر در وردپرس با افزونه

 

اولین کاری که باید انجام دهید، نصب و فعالسازی افزونه ‌Last Viewed Posts است. بعد از فعالسازی این افزونه، به قسمت نمایش و سپس ابزارک‌ها بروید.  ابزارک Last viewed posts  را برداشته و به نوارکناری خود بکشید و نامی برای آن انتخاب کنید. بعد از اینکار، بلافاصله، افزونه شروع به نمایش آخرین پست‌های مشاهده شده توسط کاربران به آنها خواهد کرد.

 

نمایش آخرین مطالب دیده شده توسط کاربر

 

این افزونه از کوکی‌ها برای ردگیری پست‌هایی که توسط آنها مشاهده شده است استفاده می‌کند. این کوکی ها بعد از ۳۶۰ روز از بین خواهند رفت، ولی می‌توانید این مقدار را با استفاده از ویرایش کد، تغییر دهید. به قسمت افزونه‌ها و سپس ویرایش رفته و افزونه Last Viewed Posts را انتخاب و ویرایش کنید. پارامترهای نشان داده شده را انتخاب کنید و آنها را هرجور که دوست دارید تغییر دهید:

 

/* Here are some parameters you may want to change: */
$zg_cookie_expire = 360; // After how many days should the cookie expire? Default is 360.
$zg_number_of_posts = 10; // How many posts should be displayed in the list? Default is 10.
$zg_recognize_pages = true; // Should pages to be recognized and listed? Default is true.

 

ما پیشنهاد می‌کنیم که ۶۰ روز را برای تاریخ انقضای کوکی‌ها و تعداد ۵ پست را برای نمایش در لیست انتخاب کنید. اگر می‌خواهید که تنها آخرین پست مشاهده شده را نمایش دهید، این مقدار را به ۱ تغییر دهید. همچنین توصیه می‌شود که حتما به کاربران خود در مورد استفاده از کوکی‌های آنها در صفحه حریم خصوصی وبسایت خود توضیحات کافی را بدهید و آنان را آگاه سازید.

 

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد که در وفاداری کاربران به سایت‌تان تاثیر گذاشته و شما و بازدیدکنندگانتان را خوشحال سازد. همچنین خوشحال خواهیم شد که اگر سوال و یا پیشنهادهای خود را با ما از طریق بخش نظرات در میان بگذارید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده