تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,157 بازدید
  • بدون نظر

نمایش تاریخ امروز در عنوان مطالب

نمایش تاریخ امروز در عنوان مطالب وردپرس

عنوان و متا توضیحات برای رتبه بندی موتور جستجو مهم هستند. بسیاری از کاربران وردپرس می خواهند تاریخ، ماه و سال فعلی را در عنوان SEO خود اضافه کنند. با ایکس اسکریپت همراه باشید تا آموزش کامل در این زمینه را ارائه دهیم. البته نیازی به این کار نیست و این مورد تاثیری در سئوی سایت شما نخواهد داشت.

نحوه نمایش تاریخ در عنوان مطالب وردپرس

برای انجام این کار نیاز است افزونه یواست سئو روی سایت وردپرسی شما نصب شده باشد، قطعا تمامی سایت ها با سئو بهینه سازی شدند، این افزونه دارای متغیرهای پیشرفته است که می تواند روز، ماه و سال جاری را در عنوان سئو وردپرس شما نمایش دهد.

تاریخ جاری

متغیر زیر برای نمایش تازیخ جاری در عنوان سئو پستهای وردپرس استفاده می شود.

%%currentdate%%

اکنون، در پیشخوان وردپرس وارد نوشته مورد نظر خود شوید و صفحه را اسکرول به پایین کنید و در متاباکس یواست سئو در قسمت کلید واژه کانونی کنار عنوان نوشته خود متغیر بالا را نیز قرار دهید. همچنین می توانید در باکس توضیحات متا نیز متغیر را به کار ببرید و در دو قسمت پست خود تاریخ جاری را به کاربران نشان دهید.

ماه جاری

متغیر زیر برای نمایش ماه جاری در عنوان سئو پستهای وردپرس استفاده می شود.

%%currentmonth%%

مانند بالا وارد نوشته مورد نظر خود شوید و صفحه را اسکرول به پایین کنید و در متاباکس یواست سئو در قسمت کلید واژه کانونی کنار عنوان نوشته خود متغیر بالا را نیز قرار دهید. همچنین می توانید در باکس توضیحات متا نیز متغیر را به کار ببرید و در دو قسمت پست خود ماه جاری را به کاربران نشان دهید.

سال جاری

متغیر زیر برای نمایش ماه جاری در عنوان سئو پستهای وردپرس استفاده می شود.

%%currentyear%%

دقیقا مانند روش بالا وارد نوشته مورد نظر خود شوید و صفحه را اسکرول به پایین کنید و در متاباکس یواست سئو در قسمت کلید واژه کانونی کنار عنوان نوشته خود متغیر بالا را نیز قرار دهید. همچنین می توانید در باکس توضیحات متا نیز متغیر را به کار ببرید و در دو قسمت پست خود سال جاری را به کاربران نشان دهید.

موفق و پیروز باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط