تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,192 بازدید
  • بدون نظر

چت بین نویسندگان و مدیران در وردپرس

 

چت بین نویسندگان و مدیران در وردپرس

 

زمانی که شما سایتی با چند نویسنده ایجاد می کنید. ارتباط بین اعضا خیلی مهم و ضروری است. افزونه های زیادی در مخزن وردپرسوجود دارد که این امکان را به مدیریت و نویسندگان می دهد تا پیشنهادات و بازخورد خود را در بخش مدیریت وردپرس با هم به تبادل قراردهند. با این حال این نوشته ها و بازخورد ها ممکن است خسته کننده باشد. در این مقاله از ایکس اسکریپت قصد داریم افزونه ای را به شما معرفی کنیم که چت بین نویسندگان و مدیران در وردپرس امکان پذیر شود.

 

افزونه Author Chat

 

چت بین نویسندگان و مدیران در وردپرس

 

با کمک این افزونه می توانید امکان چت بین نویسندگان و مدیران در وردپرس را ایجاد کنید. برای این کار ابتدا افزونه Author Chat را نصب و فعال کنید. بعد از فعالسازی قسمتی به نام Author Chat به پیشخوان وردپرس شما اضافه می شود.

 

چت بین نویسندگان و مدیران در وردپرس

 

همچنین شما می توانید این افزونه را داخل پیشخوان وردپرسی نیز مشاهده کنید. اگر دوست ندارید این افزونه در پیشخوان شما نمایش داده شود بر روی تنظیمات صفحه بزنید و تیک گزینه Author Chat را بردارید.

 

چت بین نویسندگان و مدیران در وردپرس

 

تنظیمات افزونه Author Chat

 

چت بین نویسندگان و مدیران در وردپرس

 

Delete chat history older than how many days : در این قسمت می توانید تعیین کنید که انقضا هر پیام چند روز است. به طور پیش فرض این عدد بر روی 30 تنظیم شده است و پیام هایی که 30 روز از زمان ارسال آن ها گذشته باشد پاک می شوند.

 

Who should have access to Author Chat : این قسمت همانطور که از اسمش مشخص است به این معنی است که چه کسانی می توانند به چت دسترسی داشته باشند و بتوانند پیام ارسال کنند.

 

Choose how to display the authors: by Name or by Login : این قسمت هم نحوه نمایش اسم افراد در چت روم را نشان میدهد و اینکه اسم آن ها به صورت نام کاربریشان نمایش داده شود و یا با نام خودشان.

 

Permanently delete chat history: با گذاشتن تیک این گزینه بعد از کلیک بر روی دکمه ذخیره تغییرات (Save Changes)، همه ی پیام ها پاک می شود.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده