تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,206 بازدید
  • بدون نظر

کوپن تخفیف

به نظر شما هدف اصلی ما از ساخت و ایجاد یک فروشگاه اینترنتی چیست؟ کاملا مشخص است تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به فروش خوبی دست یابیم. این همه مراحل نصب و راه‌اندازی و اضافه کردن امکانات برای همین منظور است. پس برای اینکه به فروش خوبی دست یابیم باید چه کنیم؟
روش‌های متنوع بسیاری وجود دارد که اگر بخواهم به طور کلی بگویم این است که باید سطوح دسترسی را تا می‌توانید ساده کنید و امکانات هیجان انگیزی برای مشتریان قرار دهید.
یکی از بهترین امکانات برای افزایش فروش در ووکامرس استفاده از کدها و کوپن تخفیف است.

افزایش فروش در ووکامرس

همان‌طور که گفتیم یکی از روش‌های مهم برای افزایش فروش در ووکامرس استفاده کدها و کوپن تخفیف است. این گزینه برای فروشگاه اینترنتی بسیار ارزشمند است و در واقع پتانسیلی را در خریدار ایجاد می‌کند تا از فروشگاه خرید کند و او را به سمت دکمه خرید هل می‌دهد. نه تنها مشتریان قدیمی شما را حفظ می‌کند بلکه مشتریان جدیدی را به سمت فروشگاه اینترنتی می‌کشاند.

چرا باید از کوپن تخفیف استفاده کنیم؟

برای اینکه پاسخ این سوال شما را بدهم، نظرتان را به آمار جالبی جلب می‌کنم:

  • ۵۰% افراد به خاطر دیدن کوپن‌های تخفیف به فروشگاه اینترنتی شما می‌آیند.
  • ۶۰% از خریداران اگر کوپن تخفیفی را ببینند، خرید انجام می‌دهند.
  • ۵۷% از افراد می‌گویند، اگر کوپن خرید در فروشگاه را نبینیم، خریدی هم انجام نمی‌دهیم.

آمار جالبی بود نه؟
از اینجا به این نتیجه می‌رسیم که یکی از موثرترین روش‌های افزایش فروش در ووکامرس استفاده از همین کوپن تخفیف است. دوست دارم نظر شما را به گزارش تصویری زیر در این زمینه جلب کنم تا بیشتر هیجان زده شوید. سپس چندین امکان را برای افزایش فروشتان معرفی می‌کنم.

کوپن تخفیف

افزونه‌های مناسب برای ایجاد کوپن تخفیف

فکر می‌کنم با مشاهده اینفوگرافیک بالا حتما تصمیم دارید تخفیف را در فروشگاه خود عملی کنید. برای این منظور قصد دارم گزینه‌های کاربردی را معرفی کنم.

  • اگر می‌خواهید از کد تخفیف ووکامرس استفاده کنید می‌توانید تنظیماتی را در پیکربندی ووکامرس انجام دهید.
  • چنانچه می‌خواهید تخفیف برای محصولات عمده در ووکامرس قائل شوید نیز می‌توانید از یک افزونه به نام WooCommerce Bulk Discount کمک بگیرید.
  • همچنین برای در نظر گرفتن تخفیف برای کاربران ویژه سایت می‌توانید از افزونه حرفه‌ای YITH Dynamic Pricing per Payment Method for WooCommerce استفاده کنید.

مانند همیشه منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان هم هستیم.

پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده