تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,810 بازدید
  • بدون نظر

افزونه کپی کردن برگه‌ها

کپی کردن برگه‌ها در وردپرس

هنگامی که سایت وردپرسی خودتون را طراحی می‌کنید، به طور حتم با برگه ها و نوشته ها و امکانات و ویژگی های وردپرس این کارو میکنید! این دو مورد مهم ترین بخشها برای طراحی و سفارش سازی قالب هستند. خب گاهی پیش میاد که طراحی چندین برگه یکسان است وفقط میخواید چندین آیتم را تغییر بدید.

بدین صورت، بهتر است برای بالایی سرعت عمل خود از برگه ها کپی گرفته و آنها را ویرایش کنید. با افزونه زیر متیوان این عمل را به خوبی و بدون نقص انجام داد. با ما همراه باشید.

نحوه کار با افزونه Duplicate Page

در ابتدا افزونه را دریافت و نصب و راه اندازی کنید. سپس افزونه را فعال نمایید. پس از فعال سازی افزونه، وارد بخش تنظیمات> Duplicate Page در پیشخوان وردپرس شوید. در این قسمت تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید، سه گزینه موجوده، تک به تک را بررسی می کنیم:

Duplicate Post Status: در این قسمت تعیین کنید صفحه دلخواهتان در چه وضعیتی کپی شود. (پیش نویس، انتشار، خصوصی)
Redirect to after click on Duplicate This Link: در این قسمت تعیین کنید صفحه کپی شده به کجا هدایت شود.
Duplicate Post Suffix: در این قسمت یک پسوند برای صفحه کپی شده تعیین کنید تا به راحتی بتوان صفحه اصلی را از صفحه کپی شده تشخیص داد.
افزونه کپی کردن برگه‌ها
پس از بررسی تنظیمات افزونه، وارد برگه ها> همه برگه ها شوید و صفحه ای که قصد دارید از آن کپی بگیرید را انتخاب و روی لینک duplicate this کلیک کنید.
افزونه کپی کردن برگه‌ها
به صورت پیش فرض سریعا یک نسخه از صفحه شما در حالت پیش نویس ایجاد می شود. برای نوشته ها هم طبق همین روش پیش برید و از نوشتن تکراری مطالب خودداری کنید.
افزونه کپی کردن برگه‌ها
به این سرعت و خیلی روان، ساده میتونید از صفحات دلخواه تان کپی گرفته و سرعت عمل خود را بالا ببرید و از صفحات مجددا استفاده کنید. وقتی که با صفحه ساز محبوب و قدرتمند ویژوال کامپوزر صفحات سایتتون را طراحی میکنید این افزونه به درد بخوره و میتونید صفحاتی شبیه به هم تنها در چند ثانیه مجددا طراحی کنید و دیگر نیازی نیست بخشی از آیتم ها را کپی و جایگذاری کرده و زمان زیادی صرف این کار کنید.
Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط