تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,465 بازدید
  • بدون نظر

آموزش جداسازی پست های طولانی درون صفحات وردپرسسلام دوستان و همراهان عزیز؛
بعضی از مطالب و نوشته های سایت به قدری طولانی می باشند که کاربران برای مطالعه آن باید به سمت بالا و پایین صفحه را پیمایش کنند. یا به عبارتی صفحه را اسکرول کنند. شاید این کار برای کاربران تان آزار دهنده باشد. حال در این آموزش برای مطالب طولانی وب سایت تان پیشنهادی را داریم. از شما عزیزان می خواهیم با ادامه آموزش جداسازی پست های طولانی همراه ما باشید. این راه حل برای وب سایت هایی که مقالات و نشریات طولانی دارند، مناسب می باشد.

جداسازی پست های طولانی درون صفحات وردپرس

آموزش جداسازی پست های طولانی درون صفحات وردپرس

آیا می خواهید مطالب طولانی سایت تان را به چندین صفحه تقسیم کنید؟ در این صورت کاربران به راحتی و بدون پیمایش بیش از حد صفحه می توانند مطالب مورد نظرشان را سریعا مطالعه کنند. این قابلیت به صورت پیش فرض در وردپرس وجود ندارد. اما می توانید از کدهای وردپرس استفاده کنید. در این صورت قطعه کد زیر را در مطلبی که می خواهید به چندین صفحه تقسیم شود، قرار دهید.

<!––nextpage––>

شما باید این کد را در بخشی که می خواهید نوشته از صفحه جدید آغاز شود، قرار دهید. در این صورت ادامه مطالب در صفحه ی جدیدی نمایش داده می شود. سپس تغییرات را ذخیره نمایید. با انجام این کار از بی نظمی صفحات و پیمایش طولانی صفحات توسط کاربران جلوگیری کنید!!

اگر به دلایلی پس از صفحه بندی برچسب و دسته بندی ها نشان داده نمی شدند. شما باید کد زیر را در حلقه single.php کپی کنید:

<?php wp_link_pages(); ?>

سپس تغییرات را ذخیره نمایید.

توجه! اگر می خواهید نوشته ها و مطالب طولانی سایت را به چندین صفحه تقسیم کنید، باید قطعه کد فوق را در هر محلی که می خواهید قرار دهید. سپس به طور خودکار، صفحه بندی ها صورت می گیرد.

باتشکر از همراهی تان

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط