ارسال افزونه برای مخزن وردپرس

در این مطلب از ایکس اسکریپت می خواهیم نحوه ارسال افزونه برای مخزن وردپرس را به شما عزیزان آموزش دهیم و امیدواریم پس از مطالعه این مقاله بتوانید به راحتی افزونه های دلخواه خود را به مخزن وردپرس ارسال کنید. 🙂

پس از اینکه فایل ساخته شده را به مخزن وردپرس ارسال کردید پس از چند روز هنگامی که اعتبار افزونه شما سنجیده شد ایمیلی از طرف وردپرس برای شما ارسال می شود که حاوی آدرس SVN افزونه می باشد که مشابه ادرس زیر است:

http://plugins.svn.wordpress.org/your-plugin

حال این آدرس را در جایی ذخیره کنید چرا که در مراحل بعدی به آن نیاز داریم.

اکنون در این مرحله شما نیاز به نرم افزار TortoiseSVN دارید، ان را دانلود و نصب کرده و سپس یک پوشه با نام mandegar-feed یا هر نام دلخواه دیگر ایجاد کنید و بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه …SVN Checkout را انتخاب نمایید.

با انتخاب این گزینه صفحه ای مشابه شکل زیر برای شما باز میشود که در قسمت URL of repository باید ادرسی را که در مرحله قبل ذخیره کردید را قرار دهید.

ارسال افزونه برای مخزن وردپرس

با انتخاب گزینه ok کمی صبر کنید تا نرم افزار پوشه های مورد نیاز را ایجاد نماید.

سپس در پوشه assets که در پوشه mandegar-feed ایجاد شده است تصویر سربرگ افزونه را با رعایت مشخصات زیر قرار دهید:

نام: banner-۷۷۲×۲۵۰ با فرمت jpg یا png و اندازه ۷۷۲×۲۵۰

همچنین دو تصویر دیگر نیز با مشخصات زیر برای نمایش آیکون افزونه در هنگام جست و جوی آن قرار دهید.

نام: icon-۱۲۸×۱۲۸ و icon-۲۵۶×۲۵۶ با فرمت jpg یا png و اندازه ۱۲۸×۱۲۸ و نیز ۲۵۶×۲۵۶

 

اکنون در پوشه trunk که آن هم در پوشه mandegar-feed قرار گرفته است تمامی اطلاعات مربوط به افزونه از جمله فایل معرفی، اسکرین شات هاف فایل های php و..  را قرار دهید.

در مرحله آخر نیز بر روی پوشه mandegar-feed راست کلیک کرده و گزینه SVN Commit را انتخاب نمایید و پیامی دلخواه در آن وارد کرده و گزینه ok را انتخاب نمایید و در آخر نیز یوزرنیم و پسورد خود در سایت WordPress.org را وارد نمایید تا پلاگین شما منتشر شود.