تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,855 بازدید
  • بدون نظر

افزونه ارسال ایمیل سفارشی تایید نظرات

با سلام خدمت همراهان عزیز ایـکـس اسـکـریـپـت ؛

 

افزونه ارسال ایمیل سفارشی تایید نظرات در وردپرس

 

یکی از امکاناتی که به صورت اولیه در هسته ی وردپرس قرار گرفته است ، امکان ارسال نظر و دیدگاه در وردپرس می باشد که کاربران بسیاری در آن اقدام به اشتراک گذاشتن نظرات خود می کنند.یکی از قابلیت های این بخش ، قابلیت نمایش نظرات پس از تایید مدیریت می باشد.

 

افزونه ارسال ایمیل سفارشی تایید نظرات

 

در این مقاله قصد داریم تا افزونه ای را به شما معرفی کنیم که با استفاده از می توانید هنگام تایید نظرات کاربران یک ایمیل تایید یا یک محتوای سفارشی برای آنها ارسال کنید.

 

ارسال ایمیل تایید نظرات

 

افزونه‎ای که قصد معرفی آن را داریم با نام Comment Approved در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و بیش از ۱۰۰۰ نصب فعال دارد.

 

پس از نصب و فعال سازی این افزونه گزینه ای در بخش پیشخوان وردپرس شما با نام Comment Approved اضافه خواهد شد، بر روی آن کلیک کنید تا مطابق تصویر زیر به صفحه تنظیمات افزونه هدایت شوید.

 

افزونه ارسال ایمیل سفارشی تایید نظرات

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید در بخش message می توانید متن دلخواه خود را برای ارسال به کاربر سفارشی سازی کنید،در این متن می‌توانید از قطعه کدهای %name% و %permalink% و.. برای نمایش نام کاربر، لینک نوشته و .. استفاده نمایید.سپس با فعال سازی گزینه enable comment approved message این قابلیت را فعال کنید.

 

اکون برای بررسی افزونه ‌کافی است تا با مرورگر دیگری وارد سایت خود شده و برای یکی از مطالب خود یک نظر ارسال نمایید سپس نظر ارسالی را تایید کنید تا ایمیلی به همراه متن سفارشی که اضافه کرده اید را دریافت کنید.

ویژگی های افزونه Comment Approved

 

  • قابلیت ارسال ایمیل تاییدیه به کاربران پس از تایید نظرات
  • ارسال از طریق وردپرس
  • عدم استفاده زیاد از منابع

 

غیرفعال کردن ایمیل های اضافه ارسالی

 

از انجایی که این افزونه در هربار که نظر کاربری تایید شود برای وی یک ایمیل ارسال خواهد بود، لذا برای اینکه ایمیل های زیادی برای وی ارسال نشود به مسیر تنظیمات>گفت‌وگوها در پیشخوان وردپرس رفته و تیک گزینه ” نویسنده باید یک دیدگاه پذیرفته شده داشته باشد” را غیرفعال کنید تا تنها برای اولین نظری که برای یک نوشته ارسال می‌کند ایمیل ارسال شود.

 

موفق و ایکس اسکریپتی باشید 🙂

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده