تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,436 بازدید
  • بدون نظر

تیتر ها در نوشته وردپرس

در این مطلب می خواهیم به اهمیت تیتر ها در نوشته های وردپرسی بپردازیم. همه ما می دانیم که در صورتی که نوشته های وردپرسی یک دست و بدون هیچ علائم و زیرعنوانی باشند مخاطب نمی تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و آن را بخواند. مطمئنا چنین موردی یک ریسک بزرگ برای محتوای وبسایت شمرده می شود و همین‌ جاست که نرخ خروج از صفحات بالا می‌رود. پس راه حلی که برای آن وجود دارد استفاده از تیترها در نوشته وردپرس است. در ادامه مطلب به اینکه چگونه از این تیترها استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید می پردازیم.

تیترها در نوشته وردپرس

عنوان‌ و زیرعنوان که به اختصار به آن تیترها در نوشته وردپرس می‌گوییم برای کاربران وبسایتتان بسیار مهم می باشد و این را بدانید که آن‌ها تیترها را بسیار با دقت دنبال کرده و حتما می‌خوانند. اما چگونه از آن‌ها استفاده کنیم که هم جذاب باشند و هم درست به کار روند؟

تیترها و ساختار متن

در حقیقت می توان گفت تیترها نوعی راهنما برای کاربران می باشند چون افراد آن‌ها را با دقت دنبال کرده و با کمک آن‌ها در مورد پاراگراف‌ها اطلاعاتی کسب می‌کنند و راغب به خواندن متن می‌شوند. حتی در صورتی که فرض کنیم متن شما ضعیف باشد، همین تیترها باعث می‌شوند کاربر کمی درگیر مطلب شده و به آن توجه کند.

خواندن یک متن از صفحه نمایش کامپیوتر یا موبایل کار مشکلی می باشد و احتمال دارد کاربران را دچار مشکل کند ولی در صورتی که از تیترها در نوشته وردپرس استفاده کنیم شرایط بهتر خواهد بود.
تعدادی از افراد می خواهند مخاطب خود را به گونه‌ای جذب کنند و وعده مطالب آینده را بدهند، در حالی که این کار به سادگی باعث خطا در کار شما می‌شود. فعالیت درست در این حوزه این است که بعد از به کار بردن تیترها در نوشته وردپرس باید مطلب مربوط به آن را به صورت کامل و با نگارشی روان و قابل فهم بیاورید تا کاربر توجیه شود. این گونه می‌توانید او را به کاربر همیشگی تبدیل کنید.

تیترها و سئو

افراد فکر می‌کنند در صورتی که کلیدواژه کانونی مورد نظر را تنها در تیترها بیاورند کار تمام است و رتبه خوبی از سمت گوگل به دست می آورند این کار خوب است ولی بعید می‌دانم به تنهایی بتواند رتبه خوبی برایتان به دست آورد. شما باید توانایی نوشتن متنی استاندارد در مورد کلیدواژه را داشته و توضیحات کافی و داستان‌وار خود را پیاده‌سازی نمایید. در صورتی که متن شما غنی نباشد، محتوا فاقد امتیاز سئو در موتورهای جستجو است.

سرفصل‌ها تاثیر خوبی بر روی سئو دارند اما دلیل اصلی آن تاثیری است که بر روی مخاطب شما می‌گذارد. فراموش نکنید که اول کاربر بعد موتور جستجو. در صورتی که کاربران احساس رضایت داشته باشند مطمئن باشید رتبه خوبی در گوگل به دست می آورند. تیترها در نوشته وردپرس را تنها زمانی استفاده کنید که مطمئن هستید کاربرانتان را هدایت می‌کنید به اصل موضوع و آن‌ها را از سردرگمی نجات می‌دهید.

نحوه بکار بردن تیترها

تیتر ها در نوشته وردپرس

در حالت کلی می توان گفت توسعه دهندگان، زیاد در مورد تیترها صحبت می‌کنند و برای هر کدام تعریف خاصی دارند. H1 معمولا برای عنوان نوشته سایت یا وبلاگ به کار می‌رود و حتما باید در هر مطلبی وجود داشته باشد. سایر تیترها در نوشته وردپرس، پس از آن به کار می‌روند و به صورت یک ترتیب مشخص یعنی H2 سپس H3 و سپس در صورت لزوم H4 استفاده می‌شود. نظر شما را به مثالی برای درک بهتر موضوع جلب می‌کنم:

  • H1: استفاده از کفش کوه در هنگام کوهنوردی
  • H2: چرا باید در هنگام کوهنوردی از کفش کوه استفاده کرد؟
  • H3: مقاومت کفش کوهنوردی
  • H3: محافظت از پا با کمک کفش کوهنوردی
  • H2: کفش کوهنوردی را باید از کجا تهیه کرد؟
  • H3: خرید کفش کوهنوردی از فروشگاه‌های معتبر
  • H3: خرید اینترنتی کفش کوهنوردی
  • H2: نتیجه گیری یا جمع بندی

از تیترهای دیگر h4 و h5 و h6 هم می توانید در صورت لزوم و طولانی‌تر بودن محتوا استفاده کنید.

تیترها و سطح دسترسی

تیتر ها در نوشته وردپرس

علت استفاده از تیترها در نوشته وردپرس دسترسی آسان مخصوصا برای افرادی که به سادگی نمی‌توانند متنی را از صفحه نمایشگر مطالعه کنند، می باشد. در واقع همین تیترها هستند که باعث می‌شوند کاربر خواندن متن را ادامه دهد یا نه. پس هم تیترها در نوشته وردپرس را باید جذاب و با کیفیت نوشت هم متن نوشته را.

تیترها در افزونه Yoast SEO

yoast seo به شما در انتخاب و جایگاه تیترها کمک می‌کند. در صورتی که تیترها در نوشته وردپرس موجود نباشند به شما تذکر می‌دهد که باید از آن استفاده کنید و در صورت کم و زیاد بودن نیز شما را مطلع می‌سازد. پس در اینجا نیز می‌توانید با خیال راحت به این افزونه اعتماد کنید.

امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

  • انتشار :19 نوامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط