تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,293 بازدید
  • بدون نظر

افزودن فیلد به صفحه تسویه حساب

افزودن فیلد به صفحه تسویه حساب

در صورت کلی هنگامی که ووکامرس را در پیشخوان وردپرس نصب و سایت فروشگاهی خود را راه اندازی می‌کنیم، چندین صفحه به صورت اتوماتیک یه بخش برگه ها اضاف می‌شود. یکی از برگه‌های مهم checkout (تسویه‌حساب) نام دارد، که در آنجا مشتری مشخصات خود را اعم از نام، نام‌خانوادگی، نام شرکت، آدرس و غیره را وارد و محصول را ثبت و پرداخت می‌کند.

تعداد فیلدها زیاده و برای برخی از کاربران حوصله بر است، شما می‌توانید با افزونه ای که امروز پیدا کردم فیلدهای دلخواه صفحه تسویه حساب یا پرداخت را فعال، غیرفعال و حذف کنید. همچنین می‌توانید فیلدهای جدید دلخواه خود را جایگزین فیلدهای قبلی کنید. فقط کافیه افزونه را از پایین صفحه دانلود کرده و در پیخشوان سایت وردپرسی خود نصب کنید.

در ادامه با من باشید…

آموزش کار با افزونه WooCommerce Checkout Field Editor

برای شروع مانند روال همیشگی افزونه را نصب و فعال کنید. پس از فعال کردن افزونه، گزینه جدیدی به نام checkout form در منو ووکامرس یا فروشگاه نشان داده می‌شود. روی آن کلیک کنید.

افزودن فیلد دلخواه در ووکامرس

در این صفحه، سه لینک آبی رنگ به نام‌های billing fields ،shipping fields ،additional fields هست که در هر کدام یکسری فیلدها وجود دارد. خیلی ساده و فوری میتوانید فیلدهای تسویه‌حساب و حمل و نقل ویرایش، حذف، فعال و غیرفعال کنید. مورد جالبی که هست این است که می‌توانید فیلدهای مورد دلخواه خود را به این صفحات اضافه کرده و روند خرید مشتریان را ساده و جذاب تر کنید.

می‌توان چندین فیلد را انتخاب و همگی را آنی حذف کرد. و در آخر امکان بازگشت به فیلدهای پیش فرض وجود دارد. همین، نیاز به توضیحات اضاف تری ندارد چون کار با افزونه خیلی راحته! همین الان افزونه را در پیشخوان خود نصب کنید و فیلدها را سفارش سازی کنید.

موفق و سربلند باشید.

  • انتشار :28 نوامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط