تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,174 بازدید
  • بدون نظر

ایجاد فرم بازخورد در وردپرس

سلام خدمت همراهان همیشگی گرامی ایـکـس اسـکـریـپـت 🙂

 

برای دریافت بهتر نظرات و کامنت های کاربران در سایت میتوانیم محیطی دلنشین را برای دریافت بازخورد های مستقیم آنان ایجاد کنیم.

 

ایجاد فرم بازخورد در وردپرس باعث میشود تا کاربران احساس خوب و راحتی رو در سایت ما تجربه کنند و این کار به معنای افزایش رضایت کاربران است.

 

در این نوشته از آموزش وردپرس، به معرفی و بررسی افزونه ایی خواهیم پرداخت که به شما امکان ساخت فرم بازخورد در وردپرس را خواهد داد.

 

افزونه Usernoise modal feedback وردپرس

 

این افزونه وردپرس، بیش از ۹٫۰۰۰ نصب موفق و فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است و همچنین با نسخه های ۳٫۲ به بعد وردپرس، سازگاری کامل دارد.

 

توجه: شما میتوانید در انتهای همین صفحه، بصورت رایگان افزونه Usernoise را دانلود کنید.

 

ایجاد فرم بازخورد در وردپرس

 

یک افزونه با راحتی و سادگی بی نظی چه در نصب و چه در استفاده از آن.

 

این افزونه با افزودن دکمه، به کاربر اجازه میدهد تا پس از کلیک بر روی آن، شاهد یک پنجره باز شده باشد و بتواند نظرات خود را در آن بنویسد.

 

ایجاد چنین قابلیتی در سایت، به طور چشمگیری در افزایش رضایت کاربران تاثیرگذار است.

 

همچنین باید گفت که ایجاد فرم بازخورد در وردپرس حتما پیام ها و حرف ها و صحبت های جالبی از کاربران وبسایت خود دریافت خواهید کرد.

 

همانطور که دید با نصب این افزونه وردپرس براحتی و بدون نیاز به اعمال تنظیمات پیچیده میتوانید فرم بازخورد در وردپرس را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید و به کاربران سایت اجازه دهید تا حرف های خود را بصورت مستقیم با شما برنند.

 

موفق باشید…

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده