تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,370 بازدید
  • بدون نظر

با سلام خدمت دوستان عزیز وردپرسی!

GVATAR یک نماد جهانی است که آدرس ایمیل یک کاربر را به تصویر آن مرتبط می کند برنامه های محبوب مانند وردپرس و دیگر برنامه ها برای نمایش تصاویر کاربران از آن استفاده میکنند. تصویر آواتار یک اندازه خاص دارد و شما باید تصاویر خود را برای نمایش دادن به اندازه انتخاب شده ذخیره کنید.

در این آموزش از ایکس اسکریپت قصد دارم تا به نحوه تغییردادن اندازه تصاویر وردپرس در گراواتار بپردازم که با استفاده از ان می‌توانید اندازه دلخواه تصاویر خود را در نظرات وردپرس نمایش دهید.

تغییر اندازه تصاویر گراواتار در وردپرس

تغییر اندازه تصاویر گراواتار

بسته به قالبی که استفاده می‌کنید ممکن است تغییر اندازه تصاویر در گراواتار وردپرس متفاوت باشد اما معمولا در قالب های استاندارد از طریق فایل comments قابل انجام است.

در فایل comments.php شما باید کد avatar_size را پیدا کنید که در داخل wp_list_comments کد ها به شکل زیر خواهد بود.

<?php
wp_list_comments( array(
'style' => 'ol',
'short_ping' => true,
'avatar_size' => ۳۲,
) );
?>

حال مشابه آنچه در کد بالا مشاهده می‌کنید به جای ۳۲ عدد دیگری را وارد کنید تا اندازه دلخواه تصاویر گراواتار در آن اعمال شود. اما اگر در فایل مربوطه چنین گزینه‌ای نبود می‌توانید از بخش استایل نیز آن را اعمال کرده و با افزودن کدهای زیر در فایل استایل خود آن را تغییر دهید.

قبل از افزودن کد زیر در فایل استایل جستجو کنید تا به دنبال آی‌دی .comment-author .avatar باشید، اگر کلاس مورد نظر در این فایل بود کافی است تا اندازه آن را تغییر دهید اما اگر نبود کدهای زیر را در آن اضافه و ذخیره کنید.

.comment-author .avatar {
height: ۴۲px;
position: relative;
top: ۰.۲۵em;
width: ۴۲px;
}

شاد باشید..

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط