تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,391 بازدید
  • بدون نظر

با استفاده از یک پلاگین امنیتی وردپرس ، سایت وردپرس شما در برابر نرم افزارهای مخرب، حملات brute force و تلاش های هکری محافظت میشود.

در این مقاله، ما بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس را انتخاب کرده ایم که شما با استفاده از آنها میتوانید از وب سایت خود محافظت کنید

پلاگین امنیتی وردپرس

چرا از پلاگین امنیتی وردپرس استفاده کنیم؟

به طور میانگین در هر هفته حدود 18.5 میلیون وبسایت آلوده به بدافزار وجود دارد.

یک وبسایت متوسط، روزانه 44 بارمورد حمله قرار میگیرد، که شامل وب سایت های وردپرسی و غیر وردپرسی میشود.

نقص امنیتی در وب سایت شما میتواند آسیب جدی به کسب و کارتان وارد کند

هکرها میتوانند اطلاعات شما یا داده های کاربران و مشتریان شما را سرقت کنند.

یک وب سایت ناامن و در معرض خطر، میتواند برای توزیع کدهای مخرب به کاربران و دیگر وب سایت ها بکار رود.

ممکن است داده های خود را از دست بدهید، دسترسی به وب سایت خود را از دست بدهید، یا حتی هکرها  از داده های شما برای اخاذی و گروگان گیری  استفاده کنند.

وب سایت شما میتواند نابود یا خراب شود، که این اتفاق رتبه بندی سئوی سایت شما و اعتبار نام تجاری شما را تحت تاثیر قرار میدهد.

شما در هر زمان که بخواهید میتوانید سایت وردپرس خود را از نظر نقض امنیتی اسکن کنید، اما پاکسازی یک سایت و.ردپرسی هک شده بدون کمک حرفه ای ، برای کاربران غیر فنی کار بسیار سختی است.

برای جلوگیری از هک شدن، باید از بهترین شیوه های امنیتی برای محافظت از وبسایت خود استفاده کنید.

یکی از مهمترین مراحل در ایمن سازی سایت وردپرس، شروع به استفاده از یک پلاگین امنیتی وردپرس است. این پلاگین ها کمک میکنند امنیت وردپرس شما قوی تر شود و همچنین حملات brute force به وب سایت شما را مسدود میکنند.

بیایید باهم نگاهی به برخی از بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس و نحوه کمک آنها در محافظت از وب سایت شما ، داشته باشیم.

1_ sucuri

پلاگین امنیتی وردپرس

Sucuri رهبر صنعت امنیت در وردپرس است.یکی از بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس در بازار است، آنها یک پلاگین رایگان sucuri security ارائه میدهند که به شما کمک میکند امنیت وب سایت وردپرس خود را بالا ببرید و و سایت خود را برای تهدیدات مشترک اسکن کنید

اما ارزش واقعی در برنامه های غیر رایگان است که همراه با  بهترین فایروال وردپرس آمده اند.فایر وال به شما کمک میکند brute force و حملات مخرب را از دسترسی به وردپرس مسدود کنید

Sucuriفایروال ، ترافیک های بد را حتی قبل از رسیدن به سرور فیلتر میکند،آنها همچنین از سرورهای CDN خود ، محتوای ایستا ارائه میدهند.

فایروال غیر از امنیت، سرعت و عملکرد وب سایت شما را افزایش میدهد.

مهمتر از همه، به شما پیشنهاد میکنند تا سایت وردپرس خود را بدون هیچ هزینه اضافی از بدافزارهای مخرب پاکسازی کنید.

شما حتی میتوانید وب سایتی را که از قبل تحت تاثیر بدافزارهای مخرب قرار گرفته انتخاب کنید تا آن را برای شما پاکسازی کنند.

2_ Wordfence

پلاگین امنیتی وردپرس

Wordfence یکی دیگر از پلاگین های امنیتی محبوب وردپرس است،آنها پک نسخه رایگان از افزونه خود را همراه با اسکنر قدرتمند بدافزارهای مخرب،  تشخیص سوء استفاده و ویژگی های تشخیص تهدید ارائه میدهند

این پلاگین به طور خودکار وبسایت شما را برای تهدیدات مشترک اسکن میکند، اما شما میتوانید در هر ز مان که بخواهید اسکن کامل انجام دهید. در صورت شناسایی علائم نقض امنیتی به شما هشدار میدهد و دستورالعمل حل آنها را هم به شما میدهد.

Wordfence همچنین یک فایروال داخلی وردپرس دارد، اما این فایروال فقط قبل از بارگذاری وردپرس روی سرور شما اجرا میشود،همین امر باعث میشود تا تاثیر گذاری آن کمتر از فایروال SUCURI باشد.

 

3_ iThemes Security

پلاگین امنیتی وردپرس

iThemes Security  یک افزونه امنیتی وردپرس از خانواده ی پلاگین های محبوب BackupBuddy است. iThemes Security مانند دیگر محصولات خود دارای رابط کاربری خوب و متناسب با انواع ورژن هاست.

از قابلیت های این افزونه میتوان به ، بررسی یکپارجه ی فایل ها ، امنیت قوی ، محدود کردن تلاش ها برای ورود ، اجرای رمز عبور قوی، تشخیص خطای 404، حفاظت در برابر brute force و غیره اشاره کرد.

iThemes Security   شامل فایروال نیست، همچنین این افزونه خود دارای اسکنر بدافزار مخرب نیست و از اسکنر  Sucuri’s Sitecheck استفاده میکند.

 

4_All in One WP Security

پلاگین امنیتی وردپرس

All in One WordPress Security یک افزونه قدرتمند امنیتی ، حسابرسی ، نظارتی و شامل فایروال است.

این افزونه شما را قادر میسازد تا به راحتی بهترین شیوه های امنیتی وردپرس را در وب سایت خود اعمال کنید

ویژگی های این افزونه شامل: قفل ورود به سیستم برای جلوگیری از حملات brute force ، فیلتر کردن IP ، نظارت بر یکپارچگی فایل ها، نظارت بر حساب کاربر، اسکن الگوهای مشکوک از طریق تزریق در پایگاه داده و غیره است

همچنین دارای یک فایروال سطح پایه وب سایت است که میتواند برخی الگوهای رایج را اسکن و برای شما مسدود کند، با این حال خیلی هم کارآمد نیست و اغلب باید خودتان بصورت دستی لیست سیاه IPها را وارد کنید.

 

5_ Anti-Malware Security

پلاگین امنیتی وردپرس

Anti-Malware Security یکی دیگر از افزونه های امنیتی وضد بدافزاروردپرس است، این افزونه دارای تعاریف ایستای فعال است که به آن کمک میکند تا تهدیدات رایج را شناسایی کند.

این اسکنر بدافزار به شما این امکان را میدهد تا همه ی فایل ها و پوشه های موجود در سایت وردپرسی خود را از لحاظ کد نرم افزارهای مخرب، Backdoors ، بدافزارهای مخرب و الگوهای شناخته شده ی حملات مخرب اسکن کنید.

این افزونه احتیاج به ایجاد یک حساب کاربری رایگان دروب سایت پلاگین دارد برای دسترسی به آخرین ورژن های افزونه و همچنین برخی ویژگی های حقوقی نظیر جلوگیری از حملات brute. همچنین این افزونه با وبسایت توسعه دهنده برای اطلاع از آخرین بروزرسانی ها، در تماس است.با وجود اینکه این افزونه به طور کامل تست میشود اما اغلب اعداد مثبت کاذبی را نشان میدهد که تطبیق هرکدام از آنها با فایل منبع کار سخت و زمان بری است.

 

6_ BulletProof Security

پلاگین امنیتی وردپرس

BulletProof Security زیباترین پلاگین امنیتی وردپرس  موجود در بازار نیست اما هنوز هم یک پلاگین مفید با ویژگی های عالی است.این افزونه دارای یک راه انداز جادویی است که از طریق تنطیمات پلاگین به شما کمک میکند.

پنل تنظیمات شامل لینک هایی به مستندات گسترده است که به شما در،درک نحوه عملکرد اسکن و تنظیمات امنیتی کمک میکند. این افزونه دارای اسکنر بدافزار مخرب است که به شما این امکان  را میدهد تا یکپارچگی فایل ها و پوشه های وردپرس را بررسی کنید.

برای امنیت بیشتر، این افزونه شامل سیستم ورود امنیتی، سیستم تشخیص نفوذ و ابزار پشتیبان گیری از پایگاه داده است.

همچنین دارای امکان فعال سازی اعلان ایمیلی پس از مسدودسازی کاربر است.

 

امیدوارم این مقاله در پیدا کردن یک پلاگین امنیتی مناسب برای وب سایت وردپرس خود به شما کمک کند.

پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط