تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,725 بازدید
  • بدون نظر

ویرایش متن در فوتر وردپرس

یک وبسایت استاندارد دارای بخشهای گوناگون هست .این بخش‌ها شامل سربرگ (Header)، محتویات (Body) و پابرگ (Footer) هستند، که اکثر این  بخش‌ها در موتورهای جستجو و دسترسی کاربران به بخش‌های گوناگون سایت دارای اهمیت زیاد هستند.
یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سایت وردپرسی بخش پابرگ سایت است،که شامل بخش‌های گوناگونی نظیر لینک‌ها، متن کپی‌رایت، اطلاعات تماس و هر اطلاعات دیگر متناسب با کسب ‌و کار شما است. بعضی از کاربران نیاز به ویرایش متن‌ فوتر وردپرس هستند، که بعضا به سبب  نداشتن دانش کدنویسی و قرار دادن کدهای وردپرسی در فوتر، نمیتوانید تغییراتی در فایل فوتر خود اعمال کنید.

ویرایش متن‌ فوتر وردپرس

یک افزونه کاربردی برای وردپرس،افزونه Remove Footer Credit  است که با به کار بردن آن،میتوانید متن‌ فوتر وردپرس به متنی دیگر را ویرایش کنید.

نصب و راه‌اندازی افزونه Remove Footer Credit

پس از نصب این افزونه که در قسمت  پایین این مطلب هست، بخشی به نام Remove Footer Credit در پیشخوان وردپرس شمانمایش داده می‌شود، که در  بخش ابزار در منو قابل دسترسی است. با وارد شدن به این بخش می‌توانید قسمتی از فوتر سایت وردپرسی خود را ویرایش دهید.

ویرایش متن در فوتر وردپرس

با وارد شدن به بخش تنظیمات افزونه می‌توانید متن دلخواه خود را با متن قبلی جایگزین کنید و ویرایش متن‌ فوتر وردپرس را انجام دهید.

 

 

ویرایش متن در فوتر وردپرس

(Step 1: Enter text/HTML to remove (one per line

در این قسمت باید ابتدا متن  فوتر خود را وارد کنید، متنی که میخواهید به متنی دیگر تغییر دهید. دقت کنید که این متن یا کلمه باید دقیقاً همان متنی که در فوتر شما هست، باشد.

(Step 2: Enter your own footer credit (one per line

در این قسمت باید متن مورد نظر خود را جهت جایگزین شدن با متن  موجود در فوتر وارد کنید، که میخواهید به متنی دیگر تغییر دهید.

(Step 3: Please support my work and spread the word (optional

با فعال‌کردن این قسمت می‌توانید یک لینک را جهت حمایت از توسعه‌دهنده افزونه به فوتر سایت خود اضافه کنید. در صورتی که می‌خواهید لینکی از توسعه‌دهنده افزونه در سایت شما نمایان نشود، گزینه No, thanks را انتخاب کنید.

ویرایش متن در فوتر وردپرس

نتیجه به دست آمده از این مطلب

از مهم‌ترین عناصری که در سایت‌های وردپرسی نمایان می‌شوند و از نظر موتورهای جستجو نیز لینک‌هایی که در فوتر یک سایت قرار می‌گیرند، اجزای فوتر دارای اهمیت زیادی است.

  • انتشار :01 دسامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط