تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,122 بازدید
  • بدون نظر

آموزش آپدیت دستی وردپرس

 

شما می توانید وردپرس را به طور خودکار و با یک کلیک آن را بروزرسانی کنید. اما در بعضی اوقات شما بنابر دلایلی نمی توانید این کار را انجام دهید و هنگام آپدیت خودکار با خطا مواجه می شوید. می توانید وردپرس را به صورت دستی نصب کنید. با وب سایت ایکس اسکریپت همراه باشید.

 

آموزش آپدیت دستی وردپرس

 

برای آپدیت دستی وردپرس ابتدا آخرین نسخه وردپرس را از سایت WordPress.org دانلود کنید. سپس فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید. سپس وارد پوشه WordPress شوید و فایل wp-content را حذف کنید. بعد از انجام این کار سپس همه فایل ها را انتخاب کنید و آن ها را فشرده و داخل یک فایل zip بریزید. (همانند تصویر)

 

آموزش آپدیت دستی وردپرس

 

فایل زیپ را در پوشه روت هاست خودتان آپلود و اکسترکت کنید ( منظور از پوشه root همان public_html یا همان پوشه ای است که فایل های وردپرس شما آنجا قرار دارد ) تا جایگزین فایل های قبلی وردپرس شود.

 

بعد از انجام این کار به پنل مدیریت وردپرس بروید، از شما درخواست بروزرسانی پایگاه داده می شود بر روی بروزرسانی پایگاه داده کلیک کنید و منتظر بمانید تا بروزرسانی خودکار پایگاه داده تمام شود.

 

چرا آپدیت اتوماتیک وردپرس کار نمی کند؟

 

کار نکردن آپدیت اتوماتیک وردپرس می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و یکی از این دلایل که بیشتر روی سایت هایی که در ایران میزبانی میشه رخ میدهد دور بودن مسافت سرور سایت تا سرور وردپرس هست که در برخی مواقع شما نمی توانید افزونه های سنگینی مثل جت پک و Yoast را بروزرسانی کنید. البته پایین بودن سرعت سرور شما هم باعث بروز این خطا می شود. یکی از راهکار های موثر برای رفع این مشکل بالا بردن مقادیر فایل php.ini می باشد که می تواند کمک خوبی به شما بکند.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط