جلوگیری از ذخیره IP کاربران در نظرات وردپرس

آموزش افزونه جلوگیری از ذخیره IP کاربران در نظرات وردپرس

با سلام خدمت شما دوستان و همکاران گرامی . در این مطلب  میخوام راهی را به شما پیشنهاد کنم که بتوانید از ذخیره ی IP کاربران در نظرات وردپرسجلوگیری کنید . این کار با استفاده از افزونه ی Remove IP یا با استفاده از یک کد ، به سادگی انجام پذیر میباشد . کاربرانی هستند که هنگام ورود به سایت با یک IP وارد میشود ولی هنگام استفاده از سایت شما میتواند آی پی اصلی خود را تغییر دهد بدون آنکه شما متوجه بشوید . پس با آموزش افزونه جلوگیری از ذخیره IP کاربران در نظرات وردپرس با ما همراه باشید .

 

چگونه از ذخیره ی آی پی کاربران در سایت جلوگیری کنیم

در ادامه ی مطلب  میخوام آموزش این افزونه و کد را به شما توضیح بدم . در ابتدای کار شما باید افزونه را فعال کنید . پس از فعالسازی این افزونه در کادر مدیریت شما هیچ گزینه ای به اسم افزونه اضاف نمیشود بلکه این افزونه به صورت خودکار عمل میکند . این از افزونه ی Remove IP . برای استفاده از کد با ما باشید .

چگونه با استفاده از کد از ذخیره ی IP کاربران در سایت جلوگیری کنیم

در واقع این قسمت از آموزش ما به کار کسانی می آید که دسترسی به اضافه کردن کد در سایت برای آن ها راحت باشد . برای اضافه کردن این کد شما باید کدی که برای شما در پایین نوشته ام  را در فایل Functions PHP  که جزئی از فایل های قالب شما میشود ، کپی کنید . این اقدام همان کار افزونه را برای شما انجام میدهد که همانطور که خدمتتان عارض شدم ، شما میتوانید از هر راهی که برای شما آسان تر است ، استفاده کنید .

یک نکته ی بسیار مهم : یادتان باشد قبل از این کار حتما از دیتابیس خود بکاپ بگیرید . سپس از طریق کنترل پنل هاست خود وارد منوی phpmyadmin شوید و کد زیر را در قسمت مشخص شده در SQL جایگذاری کنید . امیدوارم از آموزش افزونه جلوگیری از ذخیره IP کاربران در نظرات وردپرس لذت برده باشید .