تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,545 بازدید
  • بدون نظر

افزودن ویژگی‌ سفارشی به محصولات ووکامرس

امروز با افزونه‌ای که به شما معرفی می‌کنم، میتونید به محصولات دلخواه خود ویژگی‌های مختلفی اعم از رنگ تصویر و غیره دهید و تنوع محصولات فروشگاه خود را رونق ببخشید. آموزش را تا آخر بخوانید و به محصولات خود تنوع دهید.

ویژگی‌ سفارشی به محصولات ووکامرس

نحوه کار با افزونه WooCommerce Variation Swatches

خب در ابتدا برای این که افزونه را در سایت وردپرسی خود اجرا کنیم، نیاز به نصب و راه اندازی آن است. پس افزونه را دریافت و نصب کنید. پس از فعال سازی افزونه منو Swatches Settings در پیشخوان وردپرس ظاهر می‌شود.

وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید. در اینجا، یکسری تب وجود دارد که فقط دوتب simple و advance فعال است. به بررسی آنها می‌پردازیم:

در اولین تب موجود، تیک گزینه Enable Tooltip را بزنید تا راهنمای تولتیپخصوصیات هر محصول فعال شود. سپس در بخش Enable Stylesheet میتونیدشیوه نامه را فعال کنید. و در آخر در بخش Shape style شکل استایل ویژگی‌هایمحصول را مشخص کنید.

در ادامه به تب بعدی برید و گزینه‌های زیر را تنظیم کنید. در اینجا در قسمت با فعال کردن گزینه Clear on Reselect میتونید ویژگی انتخاب شده برای انتخاب مجدد را حذف کنید. بعد در قسمت Ajax variation threshold میتونید تعداد آستانه اختلاف آژاکس فعال را کنترل کنید. و در قسمت Attribute image size اندازه تصاویر ویژگی‌های محصول را انتخاب کنید.

در آخر عرض و ارتفاع و اندازه فونت آیتم ویژگیهای محصول را مشخص کنید و روی دکمه آبی رنگ ذخیره تغییرات کلیک کنید. حال میتونید به بخش محصولات>ویژگی‌ها برید و و انواع ویژگی‌های مورد نظرتون را انتخاب و ایجاد کنید. در اینجامیتونید نوع دلخواه خود اعم از رنگ، تصویر، دکمه را ایجاد کنید و به محصولات فروشگاه خود تنوع دهید و دست کاربران را برای انتخاب محصول بیشتر باز کنیدتا بتوانند محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنند.

برای شروع به بخش محصولات> ویژگی‌ها برید و در فیلد نام و نامک، رنگ محصول را نوشته و نوع ویژگی محصول را از سه حالت موجود color انتخاب و روی دکمه افزودن ویژگی کلیک کنید. سپس لینک آبی رنگ پیکربندی شرایط و مقررات بفشارید. در اینجا رنگ‌های دلخواه خود را انتخاب و روی دکمه افزودن رنگ محصول جدید کلیک کنید.

ویژگی‌ سفارشی به محصولات ووکامرس

در این مرحله به صفحه محصول مورد نظرتان برید و در متاباکس اطلاعات محصول روی تبویژگی‌ها برید و از باکس انتخابی ویژگی رنگ محصول را انتخاب کنید. مقدارها را اضافه و تیک گزینه استفاده برای متغیرها را بزنید. سپس به تب متغیرها برید و قیمت آنها را مشخص کنید.

ویژگی‌ سفارشی به محصولات ووکامرس

حال تغییرات را ذخیره کرده و صفحه محصول را بازبینی کنید.

ویژگی‌ سفارشی به محصولات ووکامرس

در آخر اگر افزونه حرفه‌ای و کامل تری در این زمینه خواستارید، میتونید افزونه Woocommerce Product Add-ons را تهیه و در سایت وردپرسی خود نصب کنید.

موفق و پیروز باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده