تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,273 بازدید
  • بدون نظر

بررسی سئو وبسایت های وردپرس

 

اصلاح و بررسی دوباره سئو وب سایت یکی از اساسی ترین کارهایی است که سایت های پشتیبانی سایت در هنگام سئو سایت وردپرس با آن روبرو هستند؛به این جهت ابزار ها و نرم افزارهایی نیز طراحی شده و به بازار عرضه شده اند.

 

ابزارهای بهینه سازی وبسایت های وردپرس

 

بر اساس اطلاعات و آمار بدست آمده بزرگ‌ ترین و مهمترین دریچه ورودی کاربران به وبسایت شما جستجو است در نتیجه سئو و بهینه سازی وبسایت وردپرس می‌تواند در افزایش ترافیک ورودی مرتبط و هدفمند تاثیر به سزایی داشته باشد.اما نکته اینجاست که سئو وردپرس باید با آگاهی و به صورت اصولی و کامل انجام گردد.

 

تیم ایکس اسکریپت با این آموزش وردپرس قصد دارد شما را با مهم ترین افزونه ها و نرم افزار های مربوط با بهینه سازی و اصلاح سئو وبسایت های وردپرس آشنا کند.

 

کنسول جستجوی گوگل

 

این ابزار به شما کمک می‌کند تا بر عملکرد سایت خود در نتایج بدست آمده از جستجوی گوگل نظارت داشته باشید و سایت وردپرس خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. به عبارت دیگر کنسول جستجوی گوگل در کنار بهینه سازی و اصلاح سئو وب سایت ، اطلاعات با ارزشی را در مورد وب سایت وردپرس شما در اختیارتان قرار می دهد.

 

کنسول جستجوی گوگل همچنین امکان مشاهده بک لینک ها زا به شما می دهد تا در صورت نیاز برای رفع مشکلات لینک های منفی اسپم اقدامی ضورت پذیرد.

 

شما توسط این کنسول می توانید هرزنامه ها را گزارش دهید، این کنسول به طور مداوم در حال گسترس بوده و می تواند ویژگی های جدیدی را در اختیار شما قرار دهد.

 

ابزار Keyword Planner گوگل

 

ابزار جستجوی کلمات کلیدی امکاناتی ویژه ای برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب و پر جستجو به شما ارائه میدهد؛جین والن مدیر عامل شرکت High Rankings معتقد است برای اصلاح سئو وب سایت لازم است تا از کلمات کلیدی , عمدتا در عنوان ها و مطالب وبسایت خودتان استفاده کنید . کاربران بر اساس نیازشان در گوگل جستجو می کنند و برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل ادوردز یا Google AdWords keyword planner می تواند پاسخی به این نیازشان باشد.

 

اصلاح سئو وب سایت توسط Live Keyword Analysis

 

افزایش چشمگیر و غیر قابل ملاحظه کلمات کلیدی می تواند توازن و تعادل متن و مطالب را به هم بریزد ، این ابزار به شما کمک می کند تا بتوانید در تولید محتوا و سئو وب سایت خودتان که کلمات کلیدی و چگالی آن نقش اساسی دارد تعادل لازم را برقرار کنید.

 

اصلاح سئو وب سایت با Ahrefs

 

الگوریتم رتبه بندی گوگل پایه و بنیان وب سایت های موجود در جهان را شامل می شود ، به این معنی که ارزش گذاشتن به وبسایت شما را بر اساس رنکینگ و روش های امتیاز دهی خاصی ارائه می دهد.

 

Ahrefs می تواند در مورد پژوهش ها و بهینه سازی کلمات کلیدی و نیز اصلاح سئو وب سایت شما نقش مهمی داشته باشد.

 

موفق باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط