تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,606 بازدید
  • بدون نظر

امروزه با تغیر سبک زندگی و آپارتماننشینی، کمبود وقت، بالابودن هزینه آب و مواد شوینده اکثر افراد ترجیح میدهند شستشوی فرش خود را به قالیشویی معتبر و متعهد بسپارند تا با کیفیت بالا، هزینه کمتر و زمان کوتاهتر این کار انجام شود و فرش را صحیح و سالم به آنها تحویل دهند.

 

قالیشویی توحید با کادری مجرب، منظم و متعد و با دستگاههای بهروز و مدرن از سال 1362 با عضویت رسمی در اتحادیه قالیشویان کار خود را شروع کرده است. و توانسته با خدمات باکیفیت و جلب نظر مشتریان از طرف اتحادیه قالیشویان به عنوان واحد نمونه سال در سالهای 96-97-98 انتخاب شود. این قالیشویی هماکنون با چهار شعبه، قالیشویی جنوب تهران، قالیشویی غرب تهران، قالیشویی شرق تهران، قالیشویی شمال تهران، در سراسر تهران و کرج، شمیرانات، لواسانات به مشتریان خدمات ارائه میکند.

 

خدمات قالیشویی توحید
این قالیشویی در تمام شعب قالیشویی غرب تهران، قالیشویی شمال تهران، قالشویی شهرک غرب، قالیشویی سعادت آباد، خدمات مبلشویی، موکتشویی و قالیشویی فرش دستباف، ابریشم و ماشینی را با بالا‌ترین کیفیت ارائه میکند. ناگفته نماند که این شرکت، کانون فوق تخصصی شست و شوی فرش دستباف و ابریشم است.

 

شستشوی مبلمان توسط قالیشویی توحید در منزل، بدون جابجایی مبل و وسایل دیگر، به آسانی و با استفاده از دستگاه مکانیزه و نظافت‌چی کاربلد انجام میشود. برای شستشوی مبلمان باید از مواد شویندهای استفاده شود که علاوه بر تمیزی، بافت و رنگ پارچه مبل را تغییر ندهد و برای این قالیشویی مهم است که علاوه بر تمیزی، به عمر مبلمان شما هم توجه کند بنابراین نظافت‌چی این شرکت به خوبی آموزش دیده است تا با توجه به نوع پارچه از مواد شوینده مناسب استفاده کند.

 

البته باید ذکر کنیم قالیشویی توحید با بهترین نوع و جنس شامپو فرش و بسته به جنس پارچه در صورت نیاز به لکهبری با دیگر مواد شیمیایی مناسب مبل، تمیزی را به مبلمان شما برمیگرداند. چون بعد از شستشو، خشکشویی هم انجام میشود، به راحتی بعد از چند ساعت میتوان از مبلها استفاده کرد.

 

شستشوی موکت در محل توحید، یکی از بهترین خدمات این قالیشویی است که با اعزام سریع نیروی خدماتی به منزل شما و با دستگاه موکت شویی پیشرفته، جهت فراهم کردن آسایش مشتریان انجام میگیرد. موکت شما در کوتاه‌ترین زمان، بدون آسیب، به تمیزترین حالت شستشو میشود.
لکهگیری، غبارروبی و شستشو فرش دستباف، ابریشم و ماشینی با توجه به جنس، نوع، رنگ و الیاف فرش با مرغوبترین مواد شوینده با پیشرفتهترین و بهروزترین تکنولوژی و ماشینهای اتوماتیک در تمام شعب قالیشویی غرب تهران، قالیشویی شمال تهران، قالشویی شهرک غرب، قالیشویی سعادت آباد انجام میشود و فرش، بدون زدگی، تغیررنگ، تاخوردگی، صحیح و سالم به صورت لول، به شما تحویل داده میشود. علاوه بر موارد بالا در این قالیشویی، لکه گیری، ترمیم ریشه و رفع بید زدگی فرش نیز توسط متخصصین انجام می‌شود.

 

برتری قالیشویی توحید
قالیشویی توحید بنا به مزایای ذیل از بهترین قالیشوییهای تهران میباشد. که سعی شده است در تمام شعب قالیشویی غرب تهران، قالیشویی شمال تهران، قالشویی شهرک غرب، قالیشویی سعادت آباد، با کیفیتی مشابه خدمات خود را ارائه کند تا بتواند نظر مشتریان را جلب کند.

  • سفارش آنلاین برای خدمات شستشو
  • هزینههای شفاف و منصفانه طبق نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان
  • مشتری مداری و رفتار محترمانه
  • استفاده از نیرو آموزش دیده و متخصص برای شستشوی انواع فرش و مبلمان و موکت
  • استفاده از پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه‌های قالیشویی دنیا
  • استفاده از مواد شوینده مرغوب و مناسب با نوع کار
  • رعایت نکات بهداشتی شستشو
  • تحویل در کوتاهترین زمان و به موفع
  • عضویت در اتحادیه قالیشویان
  • گارانتی تمام خدمات اعم از مبلشویی، موکتشویی، قالیشویی انواع فرشها
  • در صورت ناراضی بودن مشتری شستشوی مجدد فرش و مبل به صورت رایگان
  • ارائه تخفیف ویژه برای اعضا باشگاه مشتریان و سفارش آنلاین

 

چرا قالیشویی توحید را پیشنهاد میکنیم
در قالیشویی توحید سعی شده است تا با یک برنامهریزی بلندمدت و با استخدام نیروهای کارآزموده و مجرب و همینطور آموزش مداوم پرسنل، ایجاد شعب گسترده در سراسر تهران، با اولویت قرار دادن نظر و سلیقه مشتری، پاسخگویی شفاف، صادقانه و تخصصی، خدمات قابل قبولی جهت بالابردن رضایت مشتریان ارائه شود. اهداف این مجموعه براساس مشتری مداری و رفتار محترمانه است و طبق برنامه بلند مدت خود همواره سعی نموده با رویکرد نوین مدیریتی با توجه به نیازهای تمامی افراد ذینفع، خدمات به روزی را مطابق با نیاز جامعه در راستای بهبود عملکرد قالیشویی توحید ارائه کند.

 

راهنمایی برای انتخاب قالیشویی خوب
این روزها مخصوصا به دلیل شرایط اقتصادی، اکثر افراد یک قالیشویی خوب را قالیشویی می‌دانند که شستشو را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه کند. درست است که قیمت پایین یکی از ملاکها میتواند باشد اما مهمترین ملاک نیست. برای انتخاب یک قالیشویی خوب باید فاکتورهای دیگری هم لحاظ شود تا ما به بهترین انتخاب برسیم.

 

یک قالیشویی خوب شستشوی انواع فرشها را با توجه به نوع الیاف، رنگآمیزی فرش، در نظر گرفتنن پس دادن یا آمیختگی رنگها، شیوه و مواد شوینده مناسب همان فرش را در نظر میگیرند. تعهد و نظم یکی دیگر از ملاکها است که طبق آن فرش کاملا سالم در زمان تعیین شده تحویل مشتری گردد. داشتن دستگاههای مدرن، آگاهی از دانش روز و نحوه صحیح شستشو هر نوع فرش، موکت و مبلمان از ملاکهای تعیین کننده است. اکثر افراد ترجیح میدهند فرش و موکت و یا مبلمان خود را در یک زمان بشویند و چه بهتر که یک شرکت همه آنها را انجام دهد تا دردسر کمتری داشته باشد و یا ممکن است فرش شما نیاز به تعمیراتی از قبیل ترمیم ریشه و رفع بیدزدگی و یا حتی لکهبری میل و موکت و فرش داشته باشید، که خوب بهتر است همه کارها در هنگام شستشو انجام شود و باید قالیشویی انتخاب کنیم که همه کارها یکباره انجام شود که در وقت و هزینه هم صرفهجویی شود.

قالیشویی توحید با کادری مجرب و با داشتن تجربه بالا در تمام شعب، قالیشویی غرب تهران، قالیشویی شمال تهران، قالشویی شهرک غرب، قالیشویی سعادت آباد، خدمات قابل قبولی را ارائه میکند تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود.

 

کارخانه قالیشویی توحید همواره در خدمت مشتریان خود است و نیروهای متخصص این مجموعه، در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز ایران همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات با بهترین قیمت در سریع‌ترین زمان صورت گیرد.

Avatar

درباره نویسنده : محمد

مطالب بیشتر از همین نویسنده
برچسب ها
مطالب مرتبط