تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 4,891 بازدید
  • بدون نظر


بهترین نرم افزار برای کد نویسی تحت وب چیست ؟
امروزه نرم افزار های مختلفی جهت کد نویسی تحت وب ارائه شده اند به بررسی دو نرم افزار Notpad +++ و نرم افزار Dreamweaver می پردازیم .

خوب اول نرم افزار Notpad +++ این نرم افزار دارای سرعت لود بالایی می باشد یعنی بدون هدر رفتن وقت شما نرم افزار باز شده و به ویرایش کدها بپردازید .همچنین دارای حجم کمی می باشد. نمایش کد های مانند هم : مثلا Class=”xscript” اگر از این کد دوتا در قالب موجود باشد در صورت انتخاب یکی از انها یکی دیگر نیز نمایش داده می شود که یعنی این کد یکبار دیگر نیز تعریف شده است حتی اگر از دوتا بیشتر باشد 3 تا از این Class تعریف شده باشد به نمایش در می اورد . این نرم افزار دارای فاقد دموی زنده است یعنی شما کد را بنوسید و بلافاصله با کلیک روی پیشنمایش کد های نوشته شده خود را ببینید . در این نرم افزار شما دکمه های مثل لینک دادن , قرار دادن عکس مشاهده نمی کنید و باید این کد ها را خودتان بنوسید . ولی یکی ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار رایگان بودن این نرم افزار است.

عکسی از Notpad+++


عکس از محیط نرم افزار Notpad+++
نرم افزار دوم نرم افزار Dreamweaver است این نرم افزار دارای حجم متوسط و سرعت لود بالایی می باشد . این نرم افزار امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار میدهد مثلا یکی از انها اتصال به لوکال هاست است . برعکس Notpad +++ این نرم افزار دموی زنده و دارای ایکون های برای قرار دادن عکس و لینک و… می باشد . و محیط حدودا می توان گفت گرافیکی تر و حرفه ای تری نسبت به Notpad +++ دارد .

عکسی از Dreamweaver


عکسی از محیط Dreamweaver
شما با توجه به نیاز خودتان نرم افزار مناسبی را انتخاب کنید

Avatar

درباره نویسنده : محمد

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط