تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,918 بازدید
  • بدون نظر

در این مطلب از ایکس اسکریپت تصمیم داریم این تغییر را بدون نیاز به افزونه انجام دهیم. دلیل اینکه چرا سعی داریم از افزونه ها کمتر استفاده کنیم را در این مطلب توضیح داده ایم.

تغییر دامین سایت وردپرسی بدون نیاز به افزونه

تغییر دامین سایت وردپرسی بدون نیاز به افزونه

پس از اینکه DNS دامین جدید خود را با سرور سایتتان ست کردید حال لازم است تا این آدرس جدید را در وردپرس نیز ست کنید تا محتوای سایت شما نمایش داده شود.

اولین کاری که برای تغییر دامین باید انجام دهید رفتن به فایل wp-config.php و قرار دادن کد زیر در این فایل است.

define('RELOCATE',true);

پس از قرار دادن کد و ذخیره آن آدرس جدید را در مرورگر باز کرده و به پنل مدیریت خود بروید خواهید دید که سایت شما با آدرس جدید بدون هیچ مشکلی بالا می آید.

اکنون به فایل wp-config.php برگشته و کد قرار داده شده را false و یا حذف نمایید.

حال آدرس جدید در سایت شما فعال شده است اما هنوز کار تمام نشده چرا که لینک هایی که در مطالب سایت خود قرار داده اید با دامین قبلی بوده و دیگر معتبر نمی باشند. از این رو برای تغییر این لینک ها به ناچار به سراغ افزونه ای با نام Search & Replace رفته تا به راحتی لینک ها را تغییر دهیم. پس از تغییر لینک ها میتوانید افزونه را غیر فعال و یا حذف نمایید.

پس از نصب افزونه در قسمت ابزار ها و Search & Replace رفته و در قسمت Global Search & Replace در فیلد Search for آدرس قبلی سایت و در قسمت Replace with آدرس جدید را وارد نمایید و دکمه Go را انتخاب کنید.

  • انتشار :16 مارس 19
  • دسته بندی :
  • نویسنده :Mahdi
Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط