تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,626 بازدید
  • بدون نظر

حذف NoFollow از بخش دیدگاه‌های وردپرس

حذف NoFollow

دو نوع لینک مانند NoFollow و DoFollow در وردپرس وجود دارد. به طور پیش فرض،وردپرس به طور خودکار لینک تگ Nofollow را در نظرات اضافه می کند. این به این معنی است که ما به موتورهای جستجو دستور نداده ایم که این پیوندها را دنبال کنند و آنها را فهرست کنیم.

حال شما می توانید با نصب افزونه Remove Nofollow این امکان را از بخش دیدگاه وردپرس حذف کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه نحوه کار با افزونه را توضیح دهیم.

نحوه غیر فعال کردن ویژگی NoFollow از نظرات وردپرس

در این آموزش دو روش را برای غیرفعال کردن ویژگی NoFollow از دیدگاه وردپرس را توضیح میدهیم. یکی از روشها را انجام داده و NoFollow را غیرفعال کنید.

حذف NoFollow از دیدگاه وردپرس با افزونه Remove Nofollow

در ابتدا افزونه را دریافت و نصب کنید، پس از فعال سازی افزونه گزینه جدیدی به نام Remove Nofollow به منو تنظیمات افزونه اضاف می شود. در قسمت تنظیمات افزونه تیک گزینه دلخواه خود را بزنید و به روز رسانی کنید.

حذف NoFollow

سپس سایت را اجرا کرده و در بخش نظرات روی یک دیدگاه کلیک راست و inspect بگیرید. حال خواهید دید به همین سادگی Nofollow از بخش دیدگاه وردپرس شما حذف شده است.

حذف NoFollow از دیدگاه وردپرس با استفاده از کد

در پیشخوان وردپرس به مسیر نمایش> ویرایشگر بروید و روی فایل function.php کلیک کرده و کد زیر را به این قسمت اضاف و ذخیره کنید.

مجددا بخش دیدگاه ها را با استفاده از ابزار inspect  تست کنید و نتیجه را مشاهده فرمایید.

  • انتشار :19 اکتبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط