تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,221 بازدید
  • بدون نظر

سئو و بهینه سازی ووکامرس

 

سلام خدمت همراهان همیشگی گرامی ایـکـس اسـکـریـپـت 🙂

در این مقاله کوتاه آموزشی به معرفی و بررسی افزونه ایی خواهیم پرداخت که میتواند به طرز چشمگیری در سئو و بهینه سازی ووکامرس شما تاثیرگذار است.

با ما همراه باشید…

 

سئو ووکامرس

 

همه ی شما عزیزان تا حدودی با مفهوم کلی SEO و بهینه سازی آشنا هستید و کم و بیش از تکنیک ها و دسته بندی های آن اطلاع دارید.

در مورد ووکامرس نیز باید به نحو عالی SEO صورت بگیرد تا یک فروشگاه آنلاین موفق بوجود بیاید.

همانطور که میدانید اکثریت وردپرسی های عزیز از افزونه Yoast SEO وردپرس یا افزونه All In One SEO Pack وردپرس برای  استفاده میکنند، اما در ادامه به معرفی و بررسی افزونه ایی در جهت بهینه سازی فروشگاه ساز ووکامرس خواهیم پرداخت.

 

افزونه WooCommerce – All in One SEO Pack

 

این افزونه وردپرس بیش از ۲۰٫۰۰۰ نصب موفق و فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است.

 

توجه: نکته بسیار قابل توجه در مورد نصب این افزونه این است که این افزونه در صورتی کاربردی است که از افزونه All In One SEO Pack استفاده شود.

بنابراین پس از دانلود، نصب و فعالسازی پلاگین WooCommerce – All in One SEO Pack، شما نیاز به اعمال هیچگونه تنظیمات خاصی ندارید و این افزونه با تنظیمات افزونه  All In One SEO Pack تنظیم خواهد شد.

همچنین شما عزیزان میتوانید افزونه WooCommerce – All in One SEO Pack را در انتهای همین صفحه دانلود کنبد.

 

در این افزونه شما میتوانید عنوان محتوای خود را وارد کنید، سپس توضیحاتی برای محصول خود بنویسید که کاراکترهای آن استاندارد باشند، بعد از آن هم می توانید کلمات کلیدی را برای محصول وارد کنید که در موتورهای جستجو شناسایی شوید و آن ها را با کاما (,) از هم جدا کنید.

بقیه ی گزینه ها نیز مربوط به برخی صفات و برچسب فهرست ها می باشد.

 

سئو و بهینه سازی ووکامرس

 

همانطور که مشاهده کردید تمام وردپرسی های عزیزی که از افزونه All In One SEO Pack برای سئو و بهینه سازی وردپرس استفاده میکنند، میتوانند افزونه WooCommerce – All in One SEO Pack را نصب کنند تا گام مهمی در سئو و بهینه سازی ووکامرس بردارند.

موفق باشید…

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده