تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,862 بازدید
  • بدون نظر

بسیاری از کاربران وردپرسی هستند که به دلیل عدم آشنایی با کدنویسی قادر به افزودن دکمه‌های مختلف در نوشته‌ها و سایت خود نیستند. در این آموزش از دکتر وردپرس قصد دارم تا به معرفی افزونه‌ای بپردازم که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اقدام به ساخت و ایجاد دکمه‌های سفارشی در سایت وردپرسی خود کنید.

به جرأت می توان گفت از بهترین افزونه‌ها و شاید بهترررین افزونه برای ساختن راحت و بی دردسر انواع مختلف دکمه های شیک و جذاب همین افزونه Forget About Shortcode است.

ساخت و افزودن دکمه در وردپرس

ساخت دکمه در وردپرس

ساخت دکمه در وردپرس با Forget About Shortcode

افزونه‌ای که قصد معرفی ان را دارم با عنوان Forget About Shortcode در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۴۰.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۹ را ازآن خود نماید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه آیکونی در ادیتور شما افزوده خواهد شد. مطابق تصویر زیر با کلیک روی آن پنجره‌ای برای شما نمایش داده می‌شود. با استفاده از آن می‌توانید دکمه خود را طراحی کرده و در نوشته یا برگه خود قرار دهید.

ساخت دکمه در وردپرس

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود تا دکمه خود را طراحی کرده و از انواع فرمت، آیکون، رنگ‌بندی و .. در آن استفاده نمایید.

برای افزودن آیکون در دکمه‌های خود نیز می‌توانید بر روی تب icon کلیک کرده و انواع آیکون‌های دلخواه که با فونت fontawesome می‌باشد را در آن قرار دهید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط